آریا جوان
با شعار "همراهی، همدلی و مهربانی ملی" انجام می شود
ارسال چهارمین محموله کمک رسانی به مناطق سیل زده ویژه استان لرستان، فردا از مجموعه ورزشی تختی تهران
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 16:31:32
آریا جوان - دبیر ستاد کمک جامعه ورزش و جوانان استان تهران به مناطق سیل زده اعلام کرد: چهارمین محموله کمک رسانی به مناطق سیل زده ویژه استان لرستان، فردا(چهارشنبه) ارسال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، جعفر زرنگار افزود: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران، چهارمین محموله اقلام مورد نیاز با شعار "همراهی، همدلی و مهربانی ملی " و با مشارکت ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن های استان تهران تهیه و ساعت 10 صبح فردا از مجموعه ورزشی تختی به مناطق سیل زده لرستان ارسال می گردد.
به گفته وی، با تشکیل ستاد جمع آوری کمک ها به ویژه اقلام اولیه بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی، پیش از این نیز با قدرت به سیل زدگان استان های گلستان و لرستان کمک و یاری رساندیم که شامل مواد غذایی شامل کنسروی خام وفاسد نشدنی، مواد بهداشتی، چادر مسافرتی، فرش، زیر انداز، پتو و وسایل گرم کننده، بود.
دبیر ستاد کمک جامعه ورزش و جوانان استان تهران به مناطق سیل زده با اشاره به شرایط استان های سیل زده تاکید کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت موجود در ورزش و جوانان استان تهران، ادارات حوزه ها و شهرستان ها، هیئت ها و سمن ها حمایت از هموطنان را با جمع آوری کمک ها ادامه خواهیم داد و امروز نیز با مشارکت فدراسیون های ورزشی، محموله هایی را در قالب گلریزان جامعه ورزش و جوانان از مقابل مجموعه ورزشی شیرودی تهران به استان های سیل زده ارسال کردیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120710/ارسال-چهارمین-محموله-کمک-رسانی-به-مناطق-سیل-زده-ویژه-استان-لرستان،-فردا-از-مجموعه-ورزشی-تختی-تهران
بستن   چاپ