آریا جوان
دکتر احمدی: ورزش کاران وجامعه جوان ایران تا پشت سر گذاشتن بحران سیل در کنار سیل زدگان خواهد‌بود
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 16:31:44
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش کاران وجامعه جوان ایران تا پشت سر گذاشتن بحران سیل در کنار سیل زدگان خواهد‌بود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر عبدالحمید احمدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش های جامعه ورزش و جوان برای حمایت از مردم سیل زده قدردانی کرد .
اودر ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این ارتباط ارائه کرد و توضیح داد: از نخستین ساعات وقوع حادثه تلخ سیل به دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ،ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ،فدراسیونها وهیاتهای ورزش ی در امر کمک رسانی پای کارامدند و پیشگام بودند.
معاون وزیر افزود : بر همین اساس تمامی سالنهای ورزش ی در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و‌تمامی امکامات برای پذیرایی سیل زدگان مهیا شد.
او اضافه کرد : ضمن اینکه فدراسیون هایی چون قایقرانی ،موتور سواری واتومبیلرانی ،کوهنوردی ،کشتی و...لباس امداد به تن کردند ودر عملیات نجات وکمک رسانی حضوری موثر داشتند تا بتوانند ذره ای از الام هموطنان سیل زده را التیام ببخشند.
دکتر احمدی با اشاره به عمق فاجعه در مناطق سیل زده به ویژه در لرستان وگلستان تاکید کرد؛ که باید کمک ها تداوم پیدا کند و ما باید هموطنان سیل زد را همانند خانواده خود بدانیم وزمینه تعامل وهمکاری را تا پایان عملیات کمک رسانی ادامه دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایتها وکمک های گسترده سمن ها ی حوانان اشاره کرد و افزود :در هفته جوان قرار داریم و با توجه به اهمیت حمایت از سیل زده ها همه برنامه های هفته جوان معطوف به کمک به مردم اسیب دیده از سیل شده است .
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این ارتباط اضافه کرد: براین اساس
دوهزار وپانصد سازمان مردم نهاد جوان برای کمک به هموطنان سیل زده بسیج شده اند.
او در پایان از تلاش شبانه روزی جامعه جوان و ورزش و رسانه ها برای پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این واقعه دردناک قدردانی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120711/دکتر-احمدی---ورزش-کاران-وجامعه-جوان-ایران-تا-پشت-سر-گذاشتن-بحران-سیل-در-کنار-سیل-زدگان-خواهد‌بود
بستن   چاپ