آریا جوان
دکتر عبدالحمید احمدی: بیش از هزار مکان ورزشی را در اختیار مدیریت بحران استان‌ها قرار داده‌ایم
سه شنبه 20 فروردين 1398 - 16:31:50
آریا جوان - معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در حاشیه مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به هموطنان سیل زده گفت: در جریان سیل 193 مکان ورزشی در یازده استان‌ از جمله لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان دچار آسیب دیدگی شده‌اند که وزارت ورزش و جوانان به سرعت در حال‌ بازسازی اماکن ورزشی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه یکی از اتفاقاتی که در مناطق سیل زده رخ داد، آسیب 193 مکان ورزشی در یازده شهر از استان‌های لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان بود که وزارت ورزش و جوانان به سرعت در حال‌ بازسازی این مکان‌های ورزشی است.
وی افزود: همچنین برای اسکان سیل زدگان بیش از هزار مکان ورزشی را در اختیار مدیریت بحران استان‌ها قرار داده‌ایم تا بتوانیم هر چه‌ زودتر به هموطنان سیل زده کمک کنیم . امروز مراسم گلریزان جامعه ورزش به صورت ملی در تمامی استان‌ها در حال‌ برگزاری است. تا با حمایت و همدلی جامعه ورزش بتوانیم از هموطنان سیل زده در استان‌های مختلف حمایت جامعی داشته باشیم. امروز سعی داریم در جهت حمایت از مردم سیل زده هدایای جامعه ورزش را با کمک باشگاه‌های ورزشی ، فدراسیون‌ها و رؤسای فدراسیون جمع‌آوری کنیم و در اختیار مناطق سیل زده قرار دهیم تا حضور فعال در صحنه داشته باشیم .
معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: جامعه ورزش و جوانان همیشه این را ثابت کرده که در چنین مراسم‌هایی حضور گسترده‌ای دارند و ما امروز تلاش می‌کنیم با کمک جامعه ورزش و سایر هیأت‌های مرتبط در منطقه حضور عملیاتی در این مناطق داشته باشیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم همزمان در تمامی استان‌ها تحت حمایت از مردم سیل زده از سوی جامعه ورزش در حال برگزاری است و کمک‌های جمع‌آوری شده به استان‌های سیل زده هدایت خواهد شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/120712/دکتر-عبدالحمید-احمدی--بیش-از-هزار-مکان--ورزشی--را-در-اختیار-مدیریت-بحران-استان‌ها-قرار-داده‌ایم
بستن   چاپ