آریا جوان
اعظم کریمی خبر داد:
برگزاری کارگاه های مهارت زندگی در 429 شهرستان کشور در سال 97
سه شنبه 27 فروردين 1398 - 16:37:16
آریا جوان - مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: برگزاری کارگاه های مهارت زندگی در 429 شهرستان کشور در سال 97 با توجه به سیاست تمرکز زدایی اجرا شده است که با استقبال خوبی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از برنا، اعظم کریمی در نشست خبری که به مناسبت هفته جوان برگزار شده بود، در تشریح مراکز مشاوره ازدواج جوانان گفت: بیشتر مراجعه کنندگان به دفاتر مشاوره مجرد هستند که نشان از اقبال جوانان دارد، همچنین برگزاری کارگاه های مهارت زندگی در 429 شهرستان کشور با توجه به سیاست تمرکز زدایی اجرا شده است که با استقبال خوبی روبرو شد.
وی با اعلام این خبر که موضوع بیمه مشاوره در دستور کار قرار دارد اذعان کرد: تلاش های زیادی برای اینکه مراکز مشاوره تحت پوشش بیمه قرار بگیرند انجام شده و همچنان در حال رایزنی هستیم.
وی افزود: قصد داریم مراکز مشاوره ازدواج را افزایش دهیم تا شاهد فعالیت های جدی این مراکز باشیم.
کریمی با اشاره به برنامه های سال 98 با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده تصریح کرد: از اصحاب رسانه دعوت می کنیم که چنانچه طرح و ایده ای در این زمینه دارند به این مجموعه منتقل کنند.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان تاکید کرد: تفاهم نامه ای با وزارت کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی در 14 استان کشور داریم که در برنامه ها قرار خواهد گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120775/برگزاری-کارگاه-های-مهارت-زندگی-در-429-شهرستان-کشور-در-سال-97
بستن   چاپ