آریا جوان
دکتر داورزنی در اولین نشست روسای فدراسیون ها با حضور دکتر سلطانی فر ؛در سال 98 باید با تدبیر و همفکری محدودیت منابع مالی در ورزش را مدیریت کنیم / جامعه ورزش می تواند این بحران مالی را هم پشت سر بگذارد
چهارشنبه 28 فروردين 1398 - 17:26:28
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت منابع در ورزش کشور در سال جاری به تدبیر و همکاری برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و مدیریت منابع تاکید کرد .


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمدرضا داورزنی در اولین نشست روسای فدراسیون ها در سال 98 که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد ، با تبریک اعیاد شعبانیه بارش های رحمت الهی در ابتدای سال که منجر به وقوع سیل در 26 استان کشور شد ، اظهار داشت : بارندگی های اخیر تا حدی زیاد بوده که حتی در سیستان و بلوچستان نسبت به سال قبل چهار تا پنج برابر افزایش داشته و در مجموع کمبودها در کل کشور جبران شده است.
دکتر داورزنی ادامه داد : آنچه مسلم است این سیل ها متاسفانه ویرانی هایی به بار آورد که بر اساس گزارش ها میزان برکات نزولات آسمانی از میزان خسارت های وارده بیشتر بوده است .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در بخش دیگری از سخنانش کمبود منابع مالی و محدودیت ها را در سال جاری با توجه به شرایط سخت اقتصادی مورد توجه قرار داد و‌تصریح کرد : متاسفانه بدلیل مشکلاتی که دشمنان کشور به ما تحمیل کردند با محدودیت های مواجه هستیم بطوریکه 30 درصد از کمک های وزارت ورزشی جوانان به فدراسیون ها کاهش خواهد یافت .
دکتر داورزنی تدبیر و همکاری به منظور مدیریت منابع را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت :قطعا جامعه ورزش می تواند این بحران را همچون بحران هایی که در چهل سال گذشته به کشور تحمیل شده سپری کند و قطعا با سربلندی از موانع اقتصادی با مدیریت بهتر منابع و تدبیر در اعزام ها و اردوها گذر خواهیم کرد .
وی ابراز امیدواری کرد با تدبیر در بهره گیری از منابع ، حداکثر بهره برداری برای ورزش ایران بدست آید .

http://www.javanannews.ir/fa/News/121060/دکتر-داورزنی-در-اولین-نشست-روسای-فدراسیون-ها-با-حضور-دکتر-سلطانی-فر-؛در-سال-98-باید-با-تدبیر-و-همفکری--محدودیت-منابع-مالی-در-ورزش-را-مدیریت-کنیم---جامعه-ورزش-می-تواند-این-بحران-مالی-را-هم-پشت-سر-بگذارد
بستن   چاپ