آریا جوان
حجت الااسلام آل هاشم: جوانان حال حاضر کشور دنباله رو جوانان اوایل انقلاب هستند
چهارشنبه 28 فروردين 1398 - 17:29:21
آریا جوان - امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی در دیداری که جوانان برتر و نمونه سال 98 با وی داشتند، با اشاره به رشادتهای جوانان صدر انقلاب و بعدها در دوران سازندگی جوانان امروز را دنباله رو همان جوانان دانسته، افزود: دانشمندان جوانی که علیرغم تحریمهای استکبار توانستند در بحث فناروی هسته ای به دستاوردهای شگرفی برسند از همین قسم جوانان هستند.

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی در دیداری که جوانان برتر و نمونه سال 98 با وی داشتند، با اشاره به رشادتهای جوانان صدر انقلاب و بعدها در دوران سازندگی جوانان امروز را دنباله رو همان جوانان دانسته، افزود: دانشمندان جوانی که علیرغم تحریمهای استکبار توانستند در بحث فناروی هسته ای به دستاوردهای شگرفی برسند از همین قسم جوانان هستند.
نمونه ای از جوانان جان برکف میهن اسلامی شهید سرفراز مدافع حرم آقای اکبر زوار جنتی هست که دنباله رو حضرت علی اکبر(ع) و پدر بزرگوارش حضرت امام حسین(ع) هست.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به حدیثی از اما علی(ع) گفت: جوانان بدانند که این ایام جوانی برگشت ناپذیر است و هنگامی قدر آن را بهتر و بیشتر خواهید دانست که از دست تان رفته باشد لذا این دوران را قدر بدانید و تا می توانید در این مدت جوانی کارهای خیر انجام دهید، زیارت کنید، سفر کنید، تحصیل علم کنید.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: ما به وجود این چنین جوانان رشید وبرومندی افتخار میکنیم و با آن عده ای که می گویند جوانان از دست رفته اند موافق نیسیتم و عقیده داریم باید با جوانان با مهربانی و رأفت و نه سخت گیری رفتار کرد تا شکوفا شوند.
امام جمعه تبریزدر بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عمل ناشایست و به دور از انسانیت رئیس جمهور آمریکا و تروریستی خواندن سپاه اشاره کرده، گفت: سپاه پاسداران و ارتش هر دو باهم برای دوام وقوام این نظام زحمت کشیده و خونها داده اند و به این راحتی و با تفرقه افکنی برخی افراد این اتحاد و همدلی را برهم نمی زنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121067/حجت-الااسلام-آل-هاشم--جوانان-حال-حاضر-کشور-دنباله-رو-جوانان-اوایل-انقلاب-هستند
بستن   چاپ