آریا جوان
پنجمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران برگزار می شود
دوشنبه 24 مهر 1396 - 8:37:16 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -
پنجمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران برگزار می شود
پنجمین همایش بین‌المللی آموزش مهندسی ایران 30 آبان ماه تا 2 آذرماه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.
به گزارش پرتال دانشگاهی علی اشرفی زاده، دبیر پنجمین همایش بین‌المللی آموزش مهندسی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این همایش با تاکید بر بین المللی سازی آموزش مهندسی در کشور برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش علاوه بر موضوع محوری، یعنی بین‌المللی سازی آموزش مهندسی در ایران، به زمینه های مهم دیگری نظیر توجه به حفاظت از محیط زیست و ارتقای کیفیت زندگی در آموزش مهندسی ، بازنگری محتوای برنامه‌های درسی در آموزش مهندسی ، مستندسازی تجربیات در آموزش مهندسی ، استفاده از شیوه‌های نوین تدریس، ارزشیابی در آموزش مهندسی و مشخص کردن چالش‌ها و راه حل‌ها در ارتباط با برنامه‌ریزی و اجرای آموزش مهندسی پرداخته خواهد شد.
دبیر پنجمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران تاکید کرد: آموزش مهندسی موضوعی فرارشته‌ای و مورد توجه همه‌ مراکز آموزش عالی مهندسی در کشور است و باتوجه به شکل‌گیری و توسعه‌ی انجمن‌های تخصصی طی سال‌های گذشته انتظار می‌رود که همایش ‌های آموزش مهندسی فرصت‌هایی برای همفکری، هم‌افزایی و همگرایی برای بهبود و ارتقای آموزش مهندسی در کشور باشند.
اشرفی زاده اظهار داشت: در این همایش علاوه بر برگزاری 4 کارگاه آموزشی و ارائه 5 سخنرانی کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، 7 میز گرد با حضور مسئولان و صاحبنظران برجسته کشور نیز تشکیل خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای کسب آخرین اطلاعات در باره این همایش و ثبت نام به تارنمای همایش به آدرس iicee2017.kntu.ac.ir مراجعه کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12109/پنجمین-همایش-بین-المللی-آموزش-مهندسی-ایران-برگزار-می-شود
بستن   چاپ