آریا جوان
دیدار معاون امور جوانان با امام جمعه اصفهان
جمعه 30 فروردين 1398 - 17:23:04
آریا جوان - محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با امام جمعه اصفهان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان ، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با امام جمعه اصفهان دیدار کرد.
در ادامه سفر مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان اصفهان، وی به همراه "محدث "مدیر کل ساماندهی و نظارت بر امور جوانان، دکترسلطان حسینی مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان و سایر مسئولین با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در این دیدار گفت: خوشبختانه استان اصفهان در حوزه ورزش و جوانان با مدیریت دکتر سلطان حسینی رشد محسوسی داشته و ما از این مدیر موفق رضایت کامل را داریم و از وزارت ورزش و جوانان میخواهم که نگاه ویژه تری به اصفهان داشته باشند.
ایشان ادامه داد: باید ورزش همگانی را توسعه دهیم تا عموم جامعه به سمت ورزش سوق پیدا کنند، ورزش باعث نشاط و شادابی در جامعه می شود و جامعه ای موفق است که افراد سالم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در پایان گفت: پدر آقای مهندس تندگویان از افتخارات این مرز و بوم بودند و خدای مهربان شهادت را نصیب این مرد بزرگ نمود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121192/دیدار-معاون-امور-جوانان-با-امام-جمعه-اصفهان
بستن   چاپ