آریا جوان
تندگویان: باید به جوانان اعتماد کرد
جمعه 30 فروردين 1398 - 17:23:05
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از استاندار اصفهان تشکر می کنم که دغدغه زیادی برای رفع مشکلات جوانان دارند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در چهل و هفتمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: خیلی خوشحالم که در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در خدمت مسئولین استان اصفهان هستم که جا دارد این روز عزیز را به همه شما تبریک عرض می نمایم.
وی ادامه داد: باید از استاندار اصفهان تشکر کنم که دغدغه زیادی برای رفع مشکلات جوانان دارند که جای خوشحالی دارد، خوشبختانه در سطح کشور هم اکثر استاندارها دغدغه ویژه ای برای تصمیمات مطلوب در ستاد ساماندهی دارند.
محمدمهدی تندگویان با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، گفت: جوان در همه زمینه ها برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده است، در استان اصفهان نزدیک 200 سمن وجود دارد و زمانیکه ارگان های مختلف با آنها همگام باشند مطمئنا بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: تشکل های مردم نهاد بدون هیچ چشم داشتی برای اهداف جامعه گام بر می دارند و مسئولین ارگان ها باید در راستای آنها گام بردارند و اگر اینگونه شود آن جامعه موفق خواهد شد.
مهندس تندگویان به مسئولین ارگان ها گفت: در استان اصفهان سمن ها در حوزه های مختلف فعالیت می کنند که ارگانهای استان می تواند لیست فعالیت آنها را از اداره کل ورزش و جوانان تهیه کنند و فعالیت های خود را با عنوان برون سپاری به سمن ها بسپارند.
وی افزود: برون سپاری کارهای دولتی و واگذاری آن به سمنهای جوانان رویکرد ماست که باید در ستادهای استانی ساماندهی امور جوانان آن را به تصویب برسانیم.
مهندس تندگویان افزود: سمنها معافیتهای دولتی دارند که باید به خوبی برای جوانان اطلاع رسانی شود تا بتوانند از این فضای آزمایشی استفاده کنند و جذب بازار کار شوند.
وی در پایان گفت: در موضوع سیل می توانیم ادعا کنیم که حداقل یک سوم مسائل را در این موضوع تشکلهای جوانان مدیریت می کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121193/تندگویان--باید-به-جوانان-اعتماد-کرد
بستن   چاپ