آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان قم:
بیانیه گام دوم بسترساز حضور جوانان در عرصه های مختلف است
شنبه 31 فروردين 1398 - 09:32:47
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تاکیدی برنقش جوانان در پیشرفت انقلاب و نگاه امید بخش به آنهاست که راه را برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های مختلف باز خواهد کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم درنشست صمیمی استاندار قم با جوانان با اشاره به تاثیر مطلوب بیانیه گام دوم بر جوان گرایی، گفت: این بیانیه تاکیدی بر نقش جوانان درتحقق پیشرفت نظام اسلامی و ضرورت استفاده از توانمندی و استعداد این قشر از جامعه در امور مختلف است.
وی اضافه کرد: به طوری که در فصل پنجم این بیانیه مهمترین ماموریت نسل جوان برای گام دوم انقلاب ترسیم و بر نقش جوانان در حوزه های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، مبارزه با فساد، عزت ملی، سبک زندگی و روابط خارجی تاکید شده است.
وی درادامه با بیان اینکه جوانان مهمترین بخش اجتماع هستند که زمینه ساز توسعه و تعالی کشور می باشند، اضافه کرد: حضور جوانان پویا و خلاق در عرصه های مختلف نوید بخش آینده ای روشن فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و باید بسترساز درخشش جوانان در مسیر پیشرفت و توسعه باشیم.
منعم همچنین گفت: با تلاش، جدیت و کوشش دولت تدبیر و امید در راستای توجه به جوانان شاهد توفیقات قابل توجهی در شاخصه های مختلف جوانان در سطح کشور هستیم.
وی با اشاره به این که 35 برنامه مختلف و متنوع برای هفته جوان پیش بینی شده، گفت: برگزاری نشستها با حضور مسئولان استان و جشن ویژه روز جوان همراه با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و تجلیل از جوانان برتر از جمله این برنامه هاست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121211/بیانیه-گام-دوم-بسترساز-حضور-جوانان-در-عرصه-های-مختلف-است
بستن   چاپ