آریا جوان
محمد مهدی تندگویان در نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد شهرستان جم ؛
انتظارمان از جوانان این است که دولت یار باشند
شنبه 31 فروردين 1398 - 09:32:48
آریا جوان - معاون امور جوانان نقش جوانان در حمایت از دولت را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : قطعا مطالبه گری جوانان حق آنهاست اما انتظار داریم در کنار مطالبات پیشنهاد هم بدهند و از همه مهمتر به عنوان دولت یار حامی دولت باشند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در نشست صمیمی با سازمان های مردم نهاد شهرستان جم در خانه جوان انارستان با تبریک أعیاد شعبانیه و هفته جوان اظهار داشت : باید واقع گرایانه به موضوعات نگاه کنیم بطوریکه اکنون بر خلاف آن دوره ای که ما در سن جوانی قرار داشتیم ، توجه ویژه ای به جوانان صورت گرفته است ، قطعا ادعایی نداریم که همه مشکلات را حل کردیم اما اکنون ببینید خطاب رهبری معظم به جوانان است ، تغییر نگرش ها به جوانان است و قوانین در مجلس هم به سود جوانان بوده و دولت نیز در بدنه اجرایی از جوانان استفاده کرده است .
وی با بیان اینکه در گذشته حرفی درباره سمن ها نبود ، تصریح کرد : واقعا کارهای بزرگی در حوزه جوانان صورت گرفته و بارها هم تاکید کرده ام که اگر ایران بخواهد نجات پیدا کند ، این جوانان هستند که می توانند همچون دوره جنگ ، نقش آفرینی ارزنده ای داشته باشند.
معاون امور جوانان در بخش دیگری از سخنانش به احداث خانه های جوان در سراسر ایران اشاره کرد و استان بوشهر را استان سرامد در احداث خانه جوان دانست و خاطرنشان ساخت؛ در ابتدای فعالیت دولت ، فقط هفت خانه جوان در کشور داشتیم اما اکنون یکصد خانه جوان در سراسر ایران فعالیت می کند .
تندگویان اعتبارات معاونت امور جوانان را در سال ٩٧ ، پنجاه میلیارد تومان دانست و تاکید کرد : با وجود منابع محدود کارهای بزرگی انجام شده و حتی فراتر از انتظارات اتفاقات خوبی را رقم زدیم .
وی با بیان اینکه وظیفه وزارت ورزش و جوانان ، تولید اشتغال نیست اظهار داشت : اشتغال باید با هماهنگی دیگر وزارتخانه محقق شود اما با اینحال این وزارتخانه با پرداخت وأم بصورت مستقیم دو هزار شغل ایجاد کرده است .
تندگویان ادامه داد: درخواست من از جوانان این است که فقط مطالبه گر نباشند هر چند مطالبات آنها مورد توجه قرار دارد اما معتقدم جوانان باید پیشنهاد هم بدهند و حتی دولت یار باشند و از اعتمادی که مردم به انها دارند در جهت کمک به دولت استفاده کنند .
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نقش سازمان های مردم نهاد جوانان را در کمک به سیل زدگان قابل توجه دانست و اظهار داشت : دولت بدون کمک جوانان نمی توانست سیل را مدیریت کند . جوانها در این مواقع حساس همچون جنگ بدون هیچ چشمداشتی وارد عرصه شده و موثر بوده اند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121212/انتظارمان-از-جوانان-این-است-که-دولت-یار-باشند
بستن   چاپ