آریا جوان
هدف اداره کل ورزش و جوانان در سال 98 اشتغال‌زایی برای جوانان است
دوشنبه 2 ارديبهشت 1398 - 11:07:36
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین هدف اداره کل ورزش و جوانان در سال 98 اشتغال‌زایی برای جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در میزگرد سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: سال 97سال مهمی برای جوانان بود و در بحث اعتبارات رشد 100درصدی داشتیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه این رشد در سال 98 نیز ادامه خواهد داشت، ادامه داد: وزیر و معاون توسعه به باور جوانان اعتقاد زیادی دارند و این رویکرد در ساخت خانه جوان در سراسر کشور ملموس است.
وی با تاکید بر اینکه جوانان باید بیشتر متکی به توانایی‌های خود باشند، خاطرنشان کرد: در سطح استان 7خانه جوان درحال ساخت است که برای این پروژه ها نزدیک به 8میلیارد و 600میلیون تومان هزینه می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یکی از دلایل کاهش سمن‌ها را افزایش تعداد مجامع مشورتی دانست و افزود: متاسفانه با وجود مجامع مشورتی از سمن‌ها غفلت شد، اما در سال گذشته و امسال پیشرفت خوبی داشتیم تعداد قابل توجهی پرونده تشکیل شده در راستای توجه به سمن‌ها با تمامی فرمانداران جلسه گذاشتیم تا از ظرفیت سمن ها استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: این نگاهی که ایجاد شده درباره جوانان فرصتی طلایی است که باید از آن استفاده کنیم، حدود 10درصد از پرسنل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قشر جوان هستند که در این خصوص بین دستگاه‌های اجرایی وضعیت خوبی داریم اما تلاش دولت فرصت اشتغال‌زایی برای جوانان است که بتوان از توانمندی آنه‍ا استفاده کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121335/هدف-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-در-سال-98-اشتغال‌زایی-برای-جوانان-است
بستن   چاپ