آریا جوان
معرفی برند لاوا  
سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 - 17:17:05
آریا جوان - Lava International یکی از شرکت‌های پیش‌گام در زمینه تلفن همراه است که از 10 سال پیش در چین فعالیت خود را آغاز کرد.

لاوا یک شرکت بین‌المللی است که بر طراحی، تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و ارتقاء سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند تمرکز دارد. Lava International یکی از زیرمجموعه های شرکت Inone Technology محسوب می‌شود که یک شرکت نوآور و سرمایه گذار بین‌المللی بوده و ازطریق ادغام خرده‌فروشی با کسب کارتلفن‌های همراه هوشمند و سایر محصولات هوشمند باعث ارتقاء کیفیت زندگی و راحتی بیشتر برای مشتریان جهانی خود شده است. این شرکت با 2500 نفر پرسنل در 24 کشور دنیا محصولات خود را در قالب ODM و برندهای Lava و Lenovo عرضه می‌دارد. شایان ذکر است که Inone Technology به‌تازگی شرکت HTC را نیز خریداری کرده است و به‌زودی محصولات جدید این برند را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت سرمایه‌گذاری و تمرکز خود را روی برند لاوا افزایش داده تا ازطریق نوآوری در محصولات جدید در راستای برآورده کردن نیاز های مشتریان خود با قدرت و تاثیرگذاری بیشتری در بازار جهانی ظاهر شود. معرفی شرکت کیان ارتباط فردا
شرکت کیان ارتباط فردا (سهامی خاص) با هدف تولید گوشی تلفن همراه، صادرات، اخذ و اعطای نمایندگی‌های داخلی و خارجی در سال 1397 با رویکرد بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرایندهای خود و سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001/2008، آغاز به کار کرد. این شرکت با تولید چندین مدل از گوشی‌های برند لاوا در داخل ایران در راستای کمک به اقتصاد داخلی کشور، جذب نیروی کار متخصص ایرانی و با هدف ایجاد محصولی با کیفیت با قیمت مناسب برای هموطنان به بازار موبایل ایران وارد خواهد شد. اولین محصول تولید داخل شرکت کیان ارتباط فردا، گوشی تلفن همراه هوشمند لاوا مدل IRIS 88 است که از ابتدای اردیبهشت ماه 1398 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
خدمات پس از فروش
شرکت کیان ارتباط فردا در راستای ایجاد رضایت حداکثری مشتریان خود، شرکت همراه سرویس خاورمیانه که پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین شبکه پشتیبانی و خدمات تلفن همراه در خاورمیانه را دارا است، به‌عنوان همکار خود انتخاب کرده تا تحت عنوان گارانتی خوش‌نام و معتبر مایکروتل که سالیان متمادی خدمات پس از فروش برندهای برجسته‌ای چون سامسونگ و هواوی را به عهده دارد، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز انجام دهد.
روش‌های ارتباطی
مرکز تماس خدمات 84030-021 آماده پاسخگویی به مشتریان است و به‌عنوان یک نقطه شروع می‌تواند به‌صورت مستقل از زمان و مکان در گستره‌ای ملی ازطریق سیستم‌های ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن و اپلیکیشن ‌ خدمات اطلاعاتی مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت در اختیار آن‌ها قرار دهد. کارشناسان واحد فروش ازطریق ارتباط با شماره تماس‌های 2323-021 و 84220-021 و آدرس ایمیل Sales@kianmobile.com (جهت ارتباط نمایندگان) پاسخگو خواهند بود. به‌علاوه جهت پاسخ‌گویی به سایر درخواست‌ها شماره تماس 26353415-021 و آدرس ایمیل Info@kianmobile.com آماده خدمت‌رسانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید: www.kianmobile.com

http://www.javanannews.ir/fa/News/121437/معرفی-برند-لاوا  
بستن   چاپ