آریا جوان
مراسم گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان یزد برای کمک به هموطنان سیل زده
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 - 11:02:01
آریا جوان - مراسم گلریزان جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان یزد جهت جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی برای هموطنان سیل زده برگزار شد.

این مراسم با همکاری هیات پهلوانی و زورخانه ای استان و با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد ، سیداحمدهاشمی معاون توسعه ورزش ، محمودحاجی حسینی مسئول روابط عمومی ، رضا نارگانی مسئول پیگیری های ویژه مدیرکل ، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و جمعی دیگر از مسئولین ، روسا و اعضاء هیات های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان در زورخانه علی ابن ابیطالب یزد برگزار شد.
در این مراسم، جامعه ورزش و جوانان یزد با حضوری پررنگ کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای یاری هموطنان سیل زده کشور اختصاص دادند.
همچنین در بخشی از این مراسم، ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای به انجام حرکات نمایشی و ورزشی و ذکر اهل بیت (علیهما السلام) به مناسبت اعیاد شعبانیه پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم در سخنانی گفت: گلریزان مراسم حسنه‌ای است که از گذشته در ورزش ایران پس از حوادث و مسائل مختلف اجتماعی برگزار شده است که از طریق آن به نیازمندان هموطن و مسلمان کمک می‌شود.
شریعتی افزود: جامعه ورزش و جوانان برای کمک به هموطنان کشورمان که در حوادث سیل دچار حادثه شدند،همچون گذشته دوشادوش تمام اقشار جامعه به صحنه آمد و به آسیب دیدگان سیل اخیر کمک کرد.
وی اظهار داشت: با برگزاری نشست هماهنگی و همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان، کمک های جامعه ورزش و جوانان در پایگاه های ایجاد شده در مجموعه های ورزشی جمع آوری و به استان لرستان ارسال خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121527/مراسم-گلریزان-جامعه-ورزش-و-جوانان-استان-یزد-برای-کمک-به-هموطنان-سیل-زده
بستن   چاپ