آریا جوان
سال گذشته انجام شد؛
پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی به بیش از 40 هزار زوج کرمانی
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 - 11:02:16
آریا جوان - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی ازدواج به بیش از 40 هزار زوج این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، روح اله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سال گذشته 43 هزار و 227 نفر متقاضی تسهیلات وام ازدواج بوده اند که از این تعداد 40 هزار و 863 نفر وام خود را دریافت کرده اند که این رقم 95 درصد متقاضیان را شامل می‌شود .
وی افزود: هم اکنون 2 هزار و 364 متقاضی در صف انتظارند که از این تعداد 178 نفر در انتظار اخذ وام، 786 نفر در انتظار تکمیل مدارک، 243 نفر در انتظار پذیرش در شعبه و هزار و 157 نفر در انتظار تعیین شعبه هستند.
اسدی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری بیش از 350 کارگاه آموزشی حین، قبل و بعد از ازدواج در سراسر استان توسط ورزش و جوانان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ده هزار نفر از جوانان از این آموزش‌ها بهره بردند.
وی به دوره‌های آموزشی ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به کمبود مربی متخصص در این حوزه، طی دو مرحله 54 نفر از واجدان شرایط به موسسه مدت معرفی شدند و آموزش‌های تکمیلی را دریافت و دوره تربیت مربی را گذراندند.
اسدی برگزاری بیش از ده همایش بزرگ در خصوص تحکیم بنیاد خانواده توسط سمن‌های جوانان، برپایی نمایشگاه و جشنواره ازدواج و اجرای جشن‌های ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برشمرد و گفت: برگزاری این برنامه ها سبب رشد چشمگیری در عملکرد این حوزه شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121534/پرداخت-تسهیلات-15-میلیون-تومانی-به-بیش-از-40-هزار-زوج-کرمانی
بستن   چاپ