آریا جوان
نقطه نظرات نمایندگان هیاتهای اندیشه ورز جوان استان همدان با حضور دکتر سلطانی فر
پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398 - 13:23:49
آریا جوان - در گردهمایی صبح امروز هیاتهای اندیشه ورزش جوان که با حضور دکتر سلطانی فر،به میزبانی استان همدان در حال برگزاری است ،نمایندگان سمن ها ،پیشنهادات خود را برای بهبود روند فعالیتها در حوزه ورزش و جوانان بیان کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان در این نشست ،صالح جهانگرد رییس مجمع جوانان استان بیان کرد که دغدغه جوانان همدانی اشتغال است.
وی افزود:سمن های همدان در چند سال اخیر رشد کمی و کیفی خوبی داشته اند وبسبار امیدواریم این روند تداوم پیدا کند.
صالح حهانگرد همچنبن از ز وزیر ورزش و جوانان خواست در واگذاری مسولیت ها به جوانان اعتماد کنند و شرایط را برای حضور این نسل در بخشهای مدیریتی تسهیل کنند.
همچنین عطیه السادات حسنی حلم یکی دیگر از نمایندگان سازمانهای مردم نهاد جوان استان همدان تاکید کرد برای پیشبرد امور از همه ظرفیت های جوانان بهره برداری شود.
این عضو هیات اندیشه ورز جوان همدانی این نکته را مورد توجه قرار داد که رویکرد استاندار همدان توجه ویژه ای به جوانان است و این توجه را خائز تقدیر دانست.
او‌گفت :انتظار ما از استاندار همدان واگذاری مسولیت ها به بانوان است و خوشبختانه مهندس شاهرخی تاکنون این خواسته را به خوبی عملی کرده اند.
عطیه السادات حسنی افزود: از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم بودجه لازم را برای افتتاح استخر بانوان همدان اختصاص دهند.
در ادامه حجت السلام مهاجری نماینده هیات اندیشه ورز جوان یاداور شد:هیات اندیشه ورز جوان عاملی برای ایجاد اتحاد بین جوانان و مسولین است.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت:مقام معظم رهبری تاکید ویژه به بهره گیری از جوانان هستند.
همچنین سبزواری رئیس هیات همگانی استان و نماینده هیات های ورزشی اظهار داشت : اعتبارات ورزشی در اختیار استان ها قرار بگیرد.
وی گفت :نداشتن اعتبار مستمر یکی از مشکلات بزرگ هیات های ورزشی است و امیدواریم ماده 27 در اختیار هیات ها قرار بگیرد.
این مقام‌مسوول در حوزه ورزش همگانی استان همدان پیشنهاد کرد: اعتبارات ویژه ای برای استعدادهای ورزشی تخصیص یابد.
او از از وزیر ورزش خواست اعتبارات ویژه ای برای پروژه های نیمه تمام استان اختصاص یابد تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/121545/نقطه-نظرات--نمایندگان-هیاتهای-اندیشه-ورز-جوان-استان-همدان-با-حضور-دکتر-سلطانی-فر
بستن   چاپ