آریا جوان
آغاز تکمیل ظرفیت دوره های فنی حرفه ای از ابتدای آبان ماه 96
چهارشنبه 26 مهر 1396 - 7:50:12 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -
آغاز تکمیل ظرفیت دوره های فنی حرفه ای از ابتدای آبان ماه 96
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اجرای تکمیل ظرفیت برای دوره های کاردانی و کاردانی به کارشناسی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آبان ماه خبر داد.
به گزارش پرتال دانشگاهی حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی ) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 96 در روز دوشنبه اول آبان 96 منتشر می شود.
وی افزود: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: همچنین اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی سال 96 در روز چهارشنبه سوم آبان 96 منتشر می شود.
توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون کاردانی ثبت نام کرده اند و یا ثبت نام نکرده اند می توانند در موعد مقرر اعلام شده در اطلاعیه با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی حرفه ای یا موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتقاعی ضمن کسب اطلاع نسبت به شرکت و انتخاب کد رشته محل مورد تقاضای خود اقدام کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12185/آغاز-تکمیل-ظرفیت-دوره-های-فنی-حرفه-ای-از-ابتدای-آبان-ماه-96
بستن   چاپ