آریا جوان
قمری: موضوع دستفروشی قهرمان دختر دوچرخه سواری ساخته همسر اوست/ تهمت زدن به فدراسیون قابل پیگیری است
پنجشنبه 27 مهر 1396 - 7:08:46 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اخبار منتشر شده راجع به آتوسا عباسی دختر رکوردار دوچرخه سواری کشور گفت: شرایط آتوسا عباسی اصلا به این شکل که مطرح شده نیست و این جریان ساخته همسر وی که یکی از مربیان خاطی و محروم دوچرخه سواری بوده که از سوی فدراسیون جهانی محروم شده است.

خسرو قمری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: خانم آتوسا عباسی یکی از قهرمانان خوب کشور بوده و حتی تا همین اواخر جزو تیم انتخابی فدراسیون بوده ولی چون شرایطش خوب نبود در لیست نهایی بازیهای داخل سالن قرار نگرفت .
وی توضیح داد: همسر این ورزشکار یکی از مربیان شخصی دوچرخه سوای بوده که به دلیل تخلف و تجویز و تزریق یک داروی ممنوعه به یک ورزشکار باعث محرومیت خود و آن ورزشکار شده است .
فدراسیون جهانی دوچرخه سواری با شکایتی که ورزشکار ایرانی از این مربی می کند و اعترافی که این مربی انجام می دهد محرومیت دوچرخه سوار ایرانی را از دو سال به یک سال کاهش می دهد و این مربی را به چهار سال محرومیت از فعالیت مربی گری محکوم می کند .
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: از محرومیت این مربی حدود یک سال و نیم می گذشت که با خبر شدیم این مربی به فعالیت خود ادامه می دهد. این امر باعث شد که ما او را به کمیته انضباطی فدراسیون فرا بخوانیم .
همه این عوامل موجب شد که همسر آتوسا عباسی این جریان را برنامه ریزی کند تا شاید بتواند با فرافکنی از این موضوع سود ببرد .
قمری با بیان این که تا به حال یک درخواست کمک یا شغل از سوی آتوسا عباسی به دست ما نرسیده گفت: این اخبار و جریان هایی که به راه افتاده اصلا درست نیست و تهمت زدن و محکوم کردن فدراسیون دوچرخه سواری ایران کار غیر اخلاقی بوده و قابل پیگیری است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12280/قمری--موضوع-دستفروشی-قهرمان-دختر-دوچرخه-سواری-ساخته-همسر-اوست--تهمت-زدن-به-فدراسیون-قابل-پیگیری-است
بستن   چاپ