آریا جوان
دکتر فضلی خبرداد :
برگزاری نشست علمی- تخصصی با موضوع مشارکت جوانان و سازگاری زناشویی
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 15:30:02
آریا جوان - رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: نشست علمی با موضوع مشارکت جوانان و سازگاری زناشویی در روز چهارشنبه یکم خرداد ماه 98 در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان توسط مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی برگزار میشود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا فضلی با اعلام خبر برگزاری نشست علمی- تخصصی با مشارکت جوانان و سازگاری زناشویی اظهار داشت :هدف ما از برگزاری این نشست به چالش کشیدن موضوعاتی است که با واکاوی علمی و هم اندیشی متخصصان و نخبگان، مسیر تعالی و تکامل را هموارتر کند.
وی گفت: علاوه بر معاونین محترم وزارتخانه از مدیران ستادی، کارشناسان، نخبگان و مسئولان سمن­های مرتبط دعوت می­شود تا در این هم اندیشی حضور داشته و مشارکت نمایند.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان افزود: در نشست مذکور یافته های دو پژوهش با رویکرد کاربردی ارائه خواهد شد.
فضلی در انتها خاطر نشان کرد: نشست علمی تخصصی در دو موضوع "مشارکت جوانان " و "سازگاری زناشویی" چهارشنبه یکم خرداد ماه 98 در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123028/برگزاری-نشست-علمی--تخصصی-با-موضوع-مشارکت--جوانان--و-سازگاری-زناشویی
بستن   چاپ