آریا جوان
کارگردان فیلم «هشتگ»: استفاده از شوخی های جنسی در فیلم ها، جایگزین خلاءهای دراماتیکی شده!
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 16:54:07
آریا جوان -

نویسنده و کارگردان فیلم «هشتگ» معتقد است دیگر استفاده از شوخی های سخیف در فیلم های کمدی استقبال مخاطبان آگاه امروز را در پی نخواهد داشت.
رحیم بهبودی فر درباره ظهور کمدی های سخیف در سینما به بانی فیلم گفت: اینکه در چند سال اخیر بسیاری از فیلمسازان به سمت شوخی های اینچنینی رفته اند دلایل گسترده ای دارد و ریشه یابی تخصصی را می طلبد. به نظرم لزوماً استفاده از شوخی های خط قرمزی و مستهجن دیگر در فیلم ها باعث استقبال مخاطب نخواهد شد و برای ساخت یک سینمای کمدی درست و البته پرطرفدار باید از فیلمسازانی که سبقه موفقی در زمینه خلق موقعیت های کمدی سالم و درست دارند کمک گرفت.
این کارگردان حضور بازیگران طناز در یک اثر کمدی را لزوماً تضمینی در موفقیت آن فیلم نمی داند و در ادامه اظهار داشت: وقتی یک کار کمدی از فیلمنامه خوبی برخوردار باشد آن فیلم بدون نیاز به بازیگران مطرح طنز، در گیشه نیز به طور قطع موفق خواهد بود. در واقع در یک اثر کمدی این فیلمنامه است که حرف اول را می زند و انتخاب بجا بازیگران مطرح طنز در درجه بعدی اولویت قرار دارد. چه بسا فیلم های کمدی بسیاری طی سال های اخیر با حضور بازیگران مطرح ساخته شده، اما هیچکدام ماندگار نبوده و در گیشه نیز موفقیتی نداشته اند. خوشبختانه ما در فیلم «هشتگ» که سال گذشته در سینماها به نمایش عمومی درآمد، با توجه به نداشتن ستاره های مرسوم آثار کمدی و با خلق یک داستان مخاطب پسند توانستیم در گیشه به موفقیت نسبی برسیم و فیلم نیز با اقبال نسبتاً خوبی روبرو شد.
وی در پایان درباره فعالیت های حال حاضر خود نیز گفت: به تازگی نگارش فیلمنامه «چند می گیری گریه کنی 2» را به پایان رسانده ام و با دریافت پروانه ساخت فکر می کنم بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. قسمت دوم این فیلم یک کمدی موقعیت است و نسبت به قسمت اول آن فضای شیرین تری دارد.
با توجه به فروش مناسب ساخته پیشین بهبودی فر (هشتگ) پیش بینی می شد که کارگردانی «چند می گیری گریه کنی 2» نیز برعهده وی باشد که گویا حسن توکل نیا تهیه کننده این پروژه ترجیح داده تا برادرش، علی توکل نیا پشت دوربین این فیلم قرار بگیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123075/کارگردان-فیلم-«هشتگ»---استفاده-از-شوخی-های-جنسی-در-فیلم-ها،-جایگزین-خلاءهای-دراماتیکی-شده!
بستن   چاپ