آریا جوان
محمد مهدی تندگویان در حاشیه سفر به استان چهار محال و بختیاری مطرح کرد:
خواسته سمن ها تفکیک سازمان ملی جوانان است / از لایحه دولت در تفکیک سازمان ملی جوانان دفاع می کنیم
شنبه 29 مهر 1396 - 10:00:20 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان مهمترین دغدغه سمن ها را تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش و جوانان دانست.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت مسائل و مشکلات حوزه جوانان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: برای اینکه کار خوبی در حوزه جوانان صورت بگیرد با توجه به موضوعات مختلف حوزه ورزش ، بهترین راهکار تفکیک سازمان ملی جوانان با این وزارتخانه است.
تندگویان با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد تشکیل شده اند و فعالیت آنها هم مشخص است تصریح کرد: جایگاه جوانان این واقعیت را آشکار می کند که باید جوانان ساختار جداگانه ای داشته باشند و عملکرد انها نیز مجزأ شود.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، انتزاع جوانان از این وزارتخانه و برخورداری از جایگاه مستقل را خواسته تمام استان ها و سازمان های مردم نهاد دانست و با اشاره به اینکه لایحه تفکیک آن در مجلس شورای اسلامی است ، تاکید کرد؛ ما به دفاع از این لایحه دولت مبنی بر تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش ، تلاش خود را انجام می دهیم تا این اتفاق رخ دهد.
محمد مهدی تندگویان با اشاره به برگزاری اولین نشست خود با معاونان جوانان استان های کشور توضیح داد: این نشست یک روز بعد از انتصاب من برگزار شد و آشنایی بسیار خوبی با موضوعات مختلف حوزه جوانان در استان ها پیدا کردم . از طرفی سه شنبه ها نیز بصورت اختصاصی موضوعات و مشکلات ️هر استان را در جلسات بررسی می کنیم که تا کنون در خصوص تهران و البرز این اتفاق صورت گرفته و در سه شنبه هفته جاری هم به بررسی مشکلات استان های قزوین و قم می پردازیم . از طرفی در سفر استانی به همدان نیز از نزدیک موضوعات حوزه جوانان را که اتفاقا با رشد بسیار خوبی از مشارکت جوانان همراه بوده ، مورد بررسی قرار دادیم .
محمد مهدی تندگویان که به همراه وزیر ورزش و جوانان به استان چهار محال بختیاری سفر کرده است ، برنامه های این سفر را حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری و جلسه با مسئولین و کارشناسان حوزه جوانان این اداره کل عنوان کرد.
وی نشست با سازمان های مردم نهاد این استان ، شرکت در جلسه شورای اداری و افتتاح خانه جوانان استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12313/خواسته-سمن-ها-تفکیک-سازمان-ملی-جوانان-است---از-لایحه-دولت-در-تفکیک-سازمان-ملی-جوانان-دفاع-می-کنیم
بستن   چاپ