آریا جوان
دکتر صالحی امیری در مراسم افتتاحیه موزه ملی ورزش ایران :
موزه ملی ورزش ایران به ملت ایران تقدیم می شود
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 01:07:05
آریا جوان - رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاح موزه ملی ورزش ، این موزه را نماد اسطوره هایی دانست که فرزندان ایران زمین به آن افتخار می کنند.صالحی امیری گفت : موزه ملی ورزش به ملت ایران تقدیم مَی شود

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سیدرضا صالحی امیری ضمن خیر مقدم به حاضران در مراسم افتتاحیه موزه ملی ورزش حضور اسحاق جهانگیری، رئیس شورای شهر، نمایندگان مجلس و وزیر ورزش در این مراسم قدردانی کرد.
دکتر صالحی امیری ، موزه سرمایه فرهنگی ایران زمین دانست و تصریح کرد :اهداف برای تشکیل موزه متفاوت است، موزه ملی ورزش که امروز افتتاح شد موزه ارزش های ملی است موزه فرهنگ و مرام و اخلاق پهلوانی است.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه این موزه سرمایه فرهنگی به حساب می آید، ادامه داد: این موزه بیانگر عرق جبین کسانی است که زحمت کشیدند تا کام ملت شیرین شود. این موزه نماد اسطوره هایی است که فرزندان ایران زمین به آن افتخار می کنند. این موزه با انسان سخن می گوید.
دکتر صالحی امیری ادامه داد : این موزه پیشکسوتانی است که کمر آنها خمیده شد تا ملتی سربلند شود، این موزه جوانانی است که برای سربلندی کشور تلاش داشتند و موزه اخلاق و معرفت و انسانیت و صداقت و راستی است و به ملت ایران تقدیم می شود
رییس کمیته ملی المپیک .خطاب به حاضران در مراسم افتتاحیه موزه ورزش گفت: این موزه از این لحظه که افتتاح شد به ملت تقدیم می شود، مالک اصلی موزه ملت ایران است و بیشترین نقش را در تشکیل آن خود قهرمانان داشتند. در این موزه دو فضای اختصاصی برای ورزشکاران و پیشکسوتان پیش بینی شده تا هر روز بتوانند حضور داشته باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123239/موزه-ملی-ورزش-ایران-به-ملت-ایران-تقدیم-می-شود
بستن   چاپ