آریا جوان
ستار همدانی :برای حل مشکلات فرهنگی در ورزش فقط وزیر ورزش و جوانان کافی نیست / همه باید برای حل مشکلات فرهنگی فوتبال دست به دست هم بدهند
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 14:02:00
آریا جوان - هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در برخی چالش هایی که در کوران رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از جمله تبانی و درگیری تماشاگران بوجود آمد، همه مقصر هستیم و نباید هر کدام تقصیر را به گردن دیگری بیاندازیم و فقط از وزارت ورزش و جوانان انتظار داشته باشیم همه باید دست به دست هم بدهیم تا این چالش ها که ریشه در مشکلات فرهنگی دارد ،حل شود .

ستار همدانی هافبک سابق استقلال و تیم ملی در گفتگویی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت اتحاد و دوستی در فوتبال را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: فوتبال در همه جای دنیا موجبات تقویت اقوام می شود اما در کشورمان نمی توانیم بین هواداران دو شهر هماهنگی بوجود اوریم که این ناشی از برخی سو مدیریت هاست . بنابراین فوتبال در ایران باید موجب اتحاد و دوستی را فراهم اورد و نباید باعث کینه و کدورت بین هواداران شود.
وی ادامه داد: فوتبال و کلا ورزش به دلیل گستردگی جامعه مخاطبی که دارد ،تاثیرات فراوانی هم روی جامعه می گذارد بنابراین برای حل مشکلات فرهنگی و چالش های که در اواخر لیگ برتر فوتبال ایران بوجود آمد،فقط نباید از وزارت ورزش و جوانان انتظار داشت که یک تنه مشکلات را حل کند و همه ارگان ها و نهادهای مرتبط باید در قالب یک برنامه ریزی مشخص موجبات حل مشکلات را فراهم آورند .
ستار همدانی با تاکید بر مشکلات زیر ساختی در ورزش کشور توضیح داد: کار فرهنگی در باشگا ها ی ما باید با عمق بیشتری صورت گیرد بطوریکه فقط برخورداری از یک مسئول فرهنگی در باشگاه ها کافی نیست و باید بصورت ریشه ای از افراد و چهره های مطرح فوتبال ی که دارای شاخصه های فرهنگی هستند برای حل مشکلات فوتبال بهره برد .
هافبک سابق تیم ملی و استقلال با اشاره به برخی از مطالبات نمایندگان در مساله استیضاح خاطرنشان ساخت: آنچه مسلم است در هر موضوعی شخص اول مجموعه باید پاسخگو باشد ،بنابراین احساس می کنم مطالبات برخی نمایندگان هم با مطالعه صورت گرفته است اما باز هم تاکید می کنم که برای حل مشکل فرهنگی همه باید دست به دست هم بدهیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/123273/ستار-همدانی--برای-حل-مشکلات-فرهنگی-در--ورزش--فقط-وزیر--ورزش--و-جوانان-کافی-نیست---همه-باید-برای-حل-مشکلات-فرهنگی--فوتبال--دست-به-دست-هم-بدهند
بستن   چاپ