آریا جوان
جعفر سطوتی مطرح کرد :
ضرورت ایجاد اتاق فکر پیشکسوتان جهت بررسی مسائل حوزه ورزش
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 11:34:34
آریا جوان - مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: جهت استفاده از نکته نظرات پیشکسوتان لازم است دراستان اتاق فکر ایجاد شود

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، نشست هم اندیشی پیشکسوتان فرهنگی ورزشی استان اردبیل با حضور جعفر سطوتی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ،شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل ، آقاخانی مدیرکل ، نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان و جمعی از پیشکسوتان فرهنگی ورزشی اردبیل در خانه صادقی اردبیل برگزار شد .
دراین جلسه سطوتی بااشاره به اینکه جهت بهره بردن از نظرات پیشسکوتان فرهنگی و ورزشی در وزارت هم اتاق فکر پیشکسوتان تشکیل شده است گفت : برای استفاده از نظرات این پیشکسوتان درحوزه فرهنگی و ورزشی ضرورت دارد که در اردبیل هم این اتاق فکرایجاد شود .
او خاطرنشان کرد : دراتاق فکر پیشکسوتان مسائل حوزه ورزش و جوانان بررسی و راه حل ها دراین جلسات می تواند کمک بزرگی به ورزش استان کند.
او با بیان اینکه نباید ورزش را از فرهنگ جدا کرد افزود: این دو مقوله را نمی توان از هم جدا کرد چراکه حوزه ورزش یک مقوله فرهنگی است .
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت : مباحث فرهنگی خیلی پیچیده است و باید با تمام زوایا به آن نگاه کرد ،باید نظرات همه بیان و بعد از برسی و جلسات متعدد به یک نظر مشترک رسید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123358/ضرورت-ایجاد-اتاق-فکر-پیشکسوتان-جهت-بررسی-مسائل-حوزه-ورزش
بستن   چاپ