آریا جوان
سرپرست مرکز مشارکت ها ، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش :
ظرفیت های بالای فکری در بدنه وزارت ورزش و جوانان نهفته است/ نگاه دکتر سلطانی فر به اقتصاد ورزش ، بسیار حمایت گرانه است
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 13:55:55
آریا جوان - نشست تخصصی مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش با موضوع فرصت ها و چالش های مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در نشست فرصت ها و چالش های مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش مدیران مجرب و کارشناسان ارشد به بررسی و آسیب شناسی سیاست ها و اهداف وزارت خانه در حوزه اقتصاد ورزش پرداختند.
در این نشست که در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان برگزار شد عباس نظریان ، وزارت ورزش و جوانان را سازمانی نوپا خواند و گفت : با شناخت دقیق فرصت ها می توان به تدوین بهتر سیاست ها برای این سازمان پرداخت تا اقتصاد ورزش رونق بالاتری پیدا کند.
سرپرست مرکز مشارکت ها ، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالای فکری در بدنه وزارت ورزش و جوانان نهفته است گفت: می توان با جمع آوری و پرورش این ایده ها و بهره گیری از تجارب صاحبان ایده ها به رونق اقتصاد ورزش جامه عمل پوشاند.
وی با تاکید بر اینکه سلسه نشست های فرصت ها و چالش های مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش می تواند مانع آزمون خطا ها شده و روند تحقق اهداف این حوزه را تسریع بخشد گفت: حضور مدیرانی که سال ها در خطوط مقدم ورزش خدمت کرده اند منجر به انجام اقدامات زود بازده خواهد شد.
نظریان دستیابی هر چه سریع تر به راهکارهای عملیاتی در حوزه اقتصاد ورزش را اصلی ترین هدف برگزاری این نشست ها دانست و گفت: این جلسات در آینده فرا دستگاهی برگزار می شود تا وظایف و اهداف وزارت ورزش و جوانان در این مسیر مشخص شود و سایر دستگاه هایی که هم سو با این اهداف هستند در این راه با ما همراه شوند.
او با اعلام اینکه مرکز مرکز مشارکت ها ، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش مستقیما زیر نظر شخص وزیر ورزش و جوانان فعالیت می کند خاطر نشان ساخت: نگاه دکتر سلطانی فر به اقتصاد ورزش ، بسیار حمایت گرانه است. لذا از هر اقدامی که منجر به رشد اقتصاد ورزش شود حمایت می کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123373/ظرفیت-های-بالای-فکری-در-بدنه-وزارت--ورزش--و--جوانان--نهفته-است--نگاه-دکتر-سلطانی-فر-به-اقتصاد--ورزش--،-بسیار-حمایت-گرانه-است
بستن   چاپ