آریا جوان
نماینده مردم آباده ، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی : جوانان توانایی اداره امور جامعه را دارند
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 13:56:09
آریا جوان - نماینده مردم آباده ، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم کره ای گفت : با توانمندی و ظرفیت بالایی که در جوانان دیده می شود آنان میتوانند امورات مربوط به جامعه را بدست بگیرند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، رحیم زارع که در آیین جشن مردمی جوانان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در تالار نگین شهر کره ای از توابع شهرستان بوانات سخن می گفت با بیان اینکه عدم استفاده از جوانان در حوزه های اجرایی کشور موجب تحقق انتظارات نمی گردد افزود : امروزه کشورهای توسعه یافته بدلیل استفاده از جوانان نخبه توانسته اند در اکثریت میادین اجرایی پیشرفت قابل قبولی داشته باشند و همین امر موجب گردیده اقتصاد آنها که مهمترین عنصر رشد کشورها می باشد در سطح کلانی آن کشورها را در دنیا مطرح کند .
نماینده مردم آباده ، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خود حضور جوانان در امور دولتی و بخش خصوصی رشد چشمگیری داشته است تصریح کرد : با تلاش نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی در سال 98 بودجه مناسبی به استان اختصاص داده شده که انشالله در حوزه اجرایی مدیران بتوانند در ارتقا و توسعه زیرساختها گامهای موثری بردارند و بصورت عدالت محور سعی بر محرومیت زدایی از ایران کوچک داشته باشند .
دکتر رحیم زارع با اشاره به اینکه با کمک مدیرکل ورزش و جوانان همه روستاها و بخشهای شهرستان بوانات تحت پوشش اماکن ورزشی قرار خواهند گرفت اظهار داشت : با توجه به وعده مدیرکل ، امیدوارم بزودی دو خانه جوان در بخش مرکزی و سرچهان کلنگ زنی و ساخته شود و مورد دیگری که مردم ورزش دوست این منطقه مباشد احداث استخر سر پوشیده است که مدیر کل محترم این موضوع را در سال آینده عملیاتی نماید زیرا اعتقاد داریم سرمایه گذاری در ورزش هزینه محسوب نمی شود و هر وجب فضای ورزشی بطور یقین آسیب های اجتماعی را دور نگه می دارد و حتی در روستاها موجب می گردد امید به زندگی و عدم مهاجرت در بین جوانان بیشتر شود .
وی در پایان گفت : امیدوارم در حوزه جوانان و علاقمند در این شهرستان بوانات و بخشهای تابعه از تسهیلات مناسبی در بحث اشتغالزایی به آنان تعلق گیرد.
گفتنی است جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)به میزبانی شهر کره ای و با حضور رحیم زارع نماینده مردم آباده ، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی ، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی ، فرماندار و امام جمعه و تنی چند از مسوولان محلی شامگاه سه شنبه 31 اردیبهشت 98 در تالار نگین این شهر برگزار شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123376/نماینده-مردم-آباده-،-بوانات-و-خرمبید-در-مجلس-شورای-اسلامی---جوانان-توانایی-اداره-امور-جامعه-را-دارند
بستن   چاپ