آریا جوان
بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن _غرفه وزارت ورزش وجوانان
تقدیر معصومه آقاپور نماینده مجلس شورای اسلامی از اعضای تیم ملی بدمینتون بانوان
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 16:21:07
آریا جوان - معصومه آقا پور نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه وزارت ورزش وجوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ملی پوشان بانوی بدمینتون قدردانی کرد .

به گزارش ستاد خبری وزارت ورزش وجوانان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن روز گذشته معصومه آقاپور نماینده مجلس شورای اسلامی و تیم ملی بدمینتون بانوان به منظور بازدید از نمایشگاه در غرفه وزارتخانه حضور یافتند .
در این نشست صمیمی که مورد اقبال حاضران قرار گرفت، معصومه آقاپور ضمن قدرشناسی از تلاش های بانوان ورزشکار کشورمان در کسب سکوهای بین المللی اظهارداشت: ورزشکاران بانوی کشورمان علاوه برکسب افتخار و مدال برای کشورمان ، چهره زن ایرانی و اصیل ومحجبه را به نمایش می گذارند .
او گفت : همه مردم ایران قدرشناس تلاشهای شما هستند و می دانند که برای رسیدن به قله موفقیت باید تلاش مضاعفی نسبت به ورزشکاران مرد داشته باشید و این موضوع را همه مسوولان با تمام وجود درک می کنند .
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی همچنین اعضا تیم ملی بدمینتون بانوان را تیمی ارزشمند واخلاق مدار نام برد و افزود : تک تک شما می توانید نماینده زنان ایرانی در میادین بزرگ بین المللی باشید .
در پایان سخنانش از تیم بدمینتون بانوان دعوت کرد تا بعد از ماه مبارک رمضان در دفتر در مجلس شورای اسلامی حضور پیداکنند تا در صحن دستاوردهای بانوان ورزشکار ارائه شود .

http://www.javanannews.ir/fa/News/123386/تقدیر-معصومه-آقاپور--نماینده-مجلس-شورای-اسلامی-از-اعضای-تیم-ملی---بدمینتون---بانوان
بستن   چاپ