آریا جوان
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد؛
عملکرد مثبت وزارت ورزش و جوانان در بهره گیری از پتانسیل جوانی
پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 18:43:05
آریا جوان - وزیر اسبق فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی ورزشکاران کشورمان را طلایه دار و سفیران معنویت و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی در رویدادهای بزرگ ورزشی دانست.


به گزارش ستاد خبری وزارت ورزش و جوانان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن، دکتر سید محمد حسینی با حضور در غرفه وزارت ورزش و‌جوانان، از این وزارتخانه به عنوان منبعی عظیم و اثرگذار برای صدور فرهنگ اسلامی و ایرانی نام برد و ورزشکاران کشورمان را طلایه دار معنویت در دنیا توصیف کرد که توانسته اند در این بخش زیباترین تصاویر را به نمایش بگذارند‌.
وی در ادامه با مثبت خواندن عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بهره مندی از پتانسیل جوانی برای اشاعه فرهنگ قرآنی اظهار داشت: برای گسترش فرهنگ قرآنی و عملگرایی واقعی از دین و شریعت باید از دوران کودکی این امر صورت پذیرد. آنچه که امروز در غرفه شما مشاهده کردم نشان می دهد این اقدام به خوبی انجام گرفته است.
استاد دانشگاه تهران همچنین پیوند و توسل ورزشکاران به ائمه اطهار(ع) در رویدادهای ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: هر ورزشکار ایرانی که برای رقابت به میدان می رود و با نام ائمه اطهار(ع) کار خود را آغاز می کند تاثیرات مثبت فرهنگی دارد.
وی تصریح کرد: این نکته را مورد توجه قرار دهید که اگر ورزشکاران کشورمان را بتوانیم با قرآن و مضامین قرآنی مانوس کنیم، هر یک از آنها می توانند یک مبلغ قرآنی باشند و قطعا این امر بازتاب جهانی ویژه ای خواهد داشت.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت نمایشگاه قرآن در ارائه دستاوردهای قرآنی اشاره کرد و گفت: سالی یکبار در یک بازه زمانی فعالان عرصه قرآن، دستاوردهای هنری، فرهنگی، فکری، تکنولوژیکی و غیره خود را ارائه می دهند و این به خودی خود اقدامی ارزشمند است.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ارائه برنامه های جدید و نوآوری در برپایی نمایشگاه قرآن به منظور جذب مخاطبان، این اقدام را گامی موثر در جلوگیری از کلیشه ای شدن و افتادن در ورطه روزمرگی دانست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/123471/عملکرد-مثبت-وزارت-ورزش-و-جوانان-در-بهره-گیری-از-پتانسیل-جوانی
بستن   چاپ