آریا جوان
این هدفون پرقدرت با لامپ‌های خانه شارژ می‌شود!
پنجشنبه 14 دي 1402 - 09:29:15
آریا جوان - زومیت / شرکت اوربانیستا قابلیت حذف نویز تطبیقی را با قیمتی پایین به نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم خورشیدی خود می‌آورد.
شرکت اوربانیستا قصد دارد در نمایشگاه CES 2024 نسل دوم هدفون‌های بی‌سیم خورشیدی خود را به‌نمایش بگذارد. این هدفون‌ها که لس آنجلس و فینِکس نام دارند مانند گذشته برای تأمین نیروی خود از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند، اما موارد جدیدی از جمله اجزای داخلی بهبود یافته و قابلیت حذف نویز تطبیقی به آن‌ها اضافه شده است.
هدفون‌های جدید اوربانیستا همچنان مانند نسل قبل خود نه صرفاً با نور خورشید بلکه با انواع نور ازجمله لامپ خانه قابل شارژشدن هستند. طبق ادعای برند اوربانیستا این هدفون‌ها تقریباً بی‌نهایت موسیقی پخش می‌کنند.

آریا جوان


بازار

آریا جوان


برخلاف ادعا‌های اوربانیستا مبنی‌بر کارآمدی بیشتر نسل دوم لس آنجلس، عمر باتری هدفون یادشده در صورت گوش دادن به موسیقی در تاریکی از 80 ساعت به 60 ساعت کاهش یافته است.
یکی از مقامات اوربانیستا ضمن بیان اینکه عمر 60 ساعتی هنوز بسیار بیشتر از عمر 30 تا 40 ساعتی رقبا است، اعلام کرد که چنین اتفاقی به‌خاطر استفاده از باتری کوچک‌تر (به منظور سبکی و راحتی بیشتر) رخ داده است.
در ایرباد‌ فینکس نیز از باتری کوچک‌تری نسبت به قبل استفاده شده است، اما عمر باتری کاهش نیافته و چیزی در حدود 40 ساعت است.
هدفون لس آنجلس اکنون می‌تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شود. ازطرفی فینکس موفق به دریافت گواهی IP54 شده است.
قیمت هدفون لس آنجلس و ایرباد فینکس کمی ارزان‌تر از نسل قبل و به ترتیب 179 و 129 دلار خواهد بود. هدفون‌های نام‌برده هنوز در حال توسعه هستند و تا اواسط سال 2024 در دسترس قرار نمی‌گیرند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1239759/این-هدفون-پرقدرت-با-لامپ‌های-خانه-شارژ-می‌شود!
بستن   چاپ