آریا جوان
دانشگاه علوم پزشکی کرمان پژوهشگر پسا دکتری می پذیرد
شنبه 6 آبان 1396 - 8:18:30 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -
دانشگاه علوم پزشکی کرمان پژوهشگر پسا دکتری می پذیرد
دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هدف تحقق اهداف نقشه علمی دانشگاه و توسعه زیر ساخت های منابع انسانی پژوهشی، پژوهشگر پسا دکتری می پذیرد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، این دانشگاه در نظر دارد به منظور حمایت از پژوهشگران مستعد و جوان در راستای ارتقاء توانمندی داوطلبان در پژوهش های تخصصی، تقویت تولیدات علمی دانشگاه و تقویت ارتباطات علمی برون سازمان، دوره پسا دکتری را برگزار می کند.
در دوره پسا دکتری داوطلب زیر نظر استاد راهنما در یک تحقیق مشارکت دارد تا در حین اجرای تحقیق، توانمندی های جدید در داوطلب ایجاد و به تولید محصولات علمی برتر منجر شود.
استاد راهنمای این دوره باید دارای رتبه دانشیاری به بالا باشد و در موضوع تحقیق خبرگی داشته باشد.
داشتن H Index حداقل 15 بر اساس نمایه اسکوپوس و استخدام رسمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از دیگر شرایط استاد راهنما است. هر استاد راهنما در هر مقطع زمانی می تواند هدایت دو پژوهشگر پسا دکتری را برعهده گیرد.
داشتن مدرک دکتری تخصصی، دانشنامه تخصصی بالینی و یا فوق تخصص بالینی در یکی از رشته های مرتبط با فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات، نداشتن منع تحصیلی از نظر نظام وظیفه، انتشار حداقل دو مقاله در مجلات معتبر داخلی یا خارجی نمایه شده در پایگاه های isi یا PubMed به عنوان نویسنده اول یا مسئول بخشی از شرایط داوطلب پسا دکتری است.
شیوه نامه جذب پژوهشگر پسا دکتری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مردادماه 96 مصوب شده است و از آن تاریخ قابل اجرا است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12591/دانشگاه-علوم-پزشکی-کرمان-پژوهشگر-پسا-دکتری-می-پذیرد
بستن   چاپ