آریا جوان
مهلت شرکت درجشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان امروز پایان می یابد
دوشنبه 8 آبان 1396 - 12:39:57 PM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -
مهلت شرکت درجشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان امروز پایان می یابد
مهلت ثبت نام دانشگاه‌ها برای حضور در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه 8 آبان ماه به پایان می رسد.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، مرحله اختتامیه سی و دومین جشنواره ملی قرآن وعترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت در روزهای 6 تا 8 آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.
دانشجویان ، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه علمی و کاربردی، جهاد دانشگاهی ، دانشگاه آزاد و فرهنگیان از طریق دانشگاه های خود تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه 8 آبان ماه فرصت دارند برای حضور در این جشنواره و ارایه آثار خود با ورود به سامانه www.quranmelli.ir ثبت نام کنند.
برای اولین بار در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت، اساتید و اعضای هیأت علمی در برخی از رشته‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و به رقابت بپردازند.
میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت است. این جشنواره در 32 رشته برگزار می‌شود که برخی از رشته‌ها مانند قرائت، حفظ و ... به صورت شفاهی، برخی دیگر به صورت کتبی و در بخش هنر ی آثار قرآنی ارسال و داوری می‌شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12723/مهلت-شرکت-درجشنواره-ملی-قرآن-و-عترت-دانشجویان-امروز-پایان-می-یابد
بستن   چاپ