آریا جوان
نشست مشترک کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
چهارشنبه 10 آبان 1396 - 12:39:39 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - در این نشست طرح های اشتغالزا در بخش ورزش با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و عیسی منصوری معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست مشترک کمیته تخصصی اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها و مدیر توسعه اشتغال فراگیر در وزارت ورزش و جوانان و عیسی منصوری معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار برگزار شد.
در این نشست طرح های اشتغالزا در بخش ورزش مطرح و پس از بررسی مقرر شد طرح های مذکور در قالب طرح های برنامه اشتغال فراگیر تدوین و جهت تصویب و اجرا به ستاد توسعه اشتغال کشور ارائه گردد.
دیگر اعضای حاضر در این نشست محمدرضا برومند دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان ، عباس فرهمندفر دبیر انجمن کارآفرینی ورزش دانشگاهی، ابراهیم قدیری علمداری مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و کارشناس اشتغال و خصوصی سازی در ورزش ، قربانی از پژوهشگاه تربیت بدنی و دهقان عضو مجمع مدرسین اشتغال و کارآفرینی در ورزش بودند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12824/نشست-مشترک-کمیته-تخصصی-اشتغال-و-کارآفرینی-وزارت--ورزش--و--جوانان--برگزار-شد
بستن   چاپ