آریا جوان
برنامه حزب موتلفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
يکشنبه 19 فروردين 1403 - 17:52:48
آریا جوان - ایرنا / قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب متبوعش در حال برنامه‌ریزی برای حمایت از نامزدها در دور انتخابات مجلس شورای اسلامی است که هفته آینده تصمیم گیری و اعلام می‌شود.
حمیدرضا ترقی درباره برنامه حزب موتلفه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم؛ گفت: در حال برنامه ریزی هستیم و جزئیات آن اوایل هفته آینده اعلام می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که حزب موتلفه در انتخابات 11 اسفند سال گذشته از فهرست شورای وحدت حمایت کرد، آیا در مرحله دوم هم باز این لیست آنها حمایت می‌کند؟ گفت: بیشترین تمرکز ما بر روی نامزدهای راه یافته به دور دوم است و در حال بررسی آن هستیم.
قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه تاکید کرد:مجلسی کارآمد خواهد بود که در آن افراد و جریانات برای حل مسائل مردم از خودگذشتگی نشان دهند و بهترین تعامل را با یکدیگر داشته باشند و مجلس دوازدهم هم باید به سمت وحدت گام بردارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند 1402 برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت 245 نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت 45 کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در 21 اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.
طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران 1 میلیون و 569 هزار و 857 رأی بود از بین نامزدها تعداد 14 نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و 32 نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی 16 کرسی باقی مانده بهارستان در اردیبهشت ماه 1403 رقابت خواهند کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1300356/برنامه-حزب-موتلفه-برای-مرحله-دوم-انتخابات-مجلس
بستن   چاپ