آریا جوان
خودنمایی حاشیه باریک در تصاویر ردمی توربو 3، میان‌رده پرقدرت شیائومی
دوشنبه 20 فروردين 1403 - 14:01:26
آریا جوان - زومیت / تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار ردمی توربو 3 در آستانه‌ی رونمایی منتشر شدند.
شیائومی تصاویر رسمی گوشی ردمی توربو 3 را منتشر کرد. این گوشی قدرتمند دومین محصول شیائومی پس از سیوی 4 پرو محسوب می‌شود که به تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد بود.
همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، صفحه‌نمایش Redmi Turbo 3 در چهار طرف حاشیه‌های بسیار نازکی دارد. ضخامت جدیدترین گوشی شیائومی تنها 7٫8 میلی‌متر است و وزنش به 178 گرم می‌رسد.

آریا جوان

ردمی توربو 3 به دو اسپیکر مجهز است. ردمی قبلاً تأیید کرده بود که توربو 3 به غیر از رنگی که در تصاویر جدید نشان داده شد، در رنگ‌های سبز و مشکی نیز عرضه خواهد شد.
گوشی جدید شیائومی با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار می‌شود. واضح است که تمرکز این گوشی روی ارائه‌ی قدرت پردازشی بالا با قیمت مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

آریا جوان

آریا جوان


آریا جوان


گفته‌ می‌شود ردمی توربو 3 از نمایشگر اولد 6٫67 اینچی با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد. انتظار می‌رود این دستگاه سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS را اجرا کند. انرژی دستگاه احتمالاً از باتری 5٬000 میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع 90 وات) تأمین می‌شود.
دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX882 سونی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی IMX355 و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی احتمالاً مجموعه‌دوربین گوشی جدید شیائومی را تشکیل می‌دهند.
هنوز قیمت گوشی مشخص نیست. گفته می‌شود ردمی توربو 3 با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه خواهد شد. در رویداد معرفی این گوشی شاهد رونمایی از تبلت ردمی پد پرو نیز خواهیم بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1300971/خودنمایی-حاشیه-باریک-در-تصاویر-ردمی-توربو-3،-میان‌رده-پرقدرت-شیائومی
بستن   چاپ