آریا جوان
ماسک بوتاکس خانگی
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 16:59:59
آریا جوان -
ماسک بوتاکس خانگی
٢١١
٠
زیباشو / قبل از پرداختن به ماسک بوتاکس باید یک نکته را خوب متذکر شویم. ماسک بوتاکس از آنجایی که مواد معدنی بسیار خوبی دارد باید فرصت نفوذ به صورت شما را پیدا کند. حال اگر صورت شما درست پاکسازی نشده باشد این مواد تنها روی پوست شما می‌ماند و دیگر در پوست شما نفوذ نمی کند.از این رو قبل از استفاده از ماسک صورت حتما صورت خود را با یک فیسواش بشویید.یا با بخور و لوسیون های مناسب پاکسازی کنید. همین باعث می شود پوست شما آماده و پذیرای مواد معدنی و ویتمن های موجود در ماسک بوتاکس باشد.توسط این ماسک شما می توانید پوست صورتتان را آبرسانی کنید و پوستی محکم داشته باشید در نتیجه چین و چروک های صورتتان هم از بین می روند.
ماسک بوتاکس طبیعی
لیمو
موز
عسل
ماست تازه
طرز تهیه : یک قاشق غذا خوری ماست تازه، یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی، نصف یک موز به صورت پوره شده کامل، ده قطر آب لیموی تازه را با هم در مخلوط کن بریزید. مخلوط کن را روشن کنید و اجاره بدهید مواد کاملا با هم مخلوط شود.
ماسک بوتاکس شما باید به صورت کرمی یک دست در بیاید اگر مخلوط کن شما توان یکدست کردن آن مواد را ندارد بهتر است از گوشتکوب برقی یا هم زدن توأم با له کردن با یک چنگال استفاده کنید. به هر حال مواد شما باید یک دست و کاملا کرمی و صاف شود.
ماسک را در یخچال بگذارید و چند تکه یخ را در کیسه فریزر بریزید و صورت خود را با یخ ماساژ دهید. این کارسبب بسته شدن منافذ پوست شما می‌شود و ماسک مواد خود را به لایه های سطحی تر پوست می‌بخشد همین کار سبب می‌شود خطوط صورت شما بهتر پر شود. ماساژ را آن قدر ادامه دهید که یخ ها آب شود.
حالا به مدت 40 دقیقه ماسک بوتاکس طبیعی را رروی صورت و اطراف چشم ها خود قرار دهید مواظب باشید که از ماسک بوتاکس چیزی به درون چشم‌های شما نفوذ نکند.
در زمانی که ماسک روی صورت شماست، صورت نباید خطوطی را به خود بپذیرد. پس از ابراز احساسات جلوگیری کنید. نه بخندید و نه نارحت شوید اگر ضرورت داشت با سادگی هر چه تمام بی آنکه عضلات صورت را به کار بگیرید جواب دهید. البته این که صحبت چندانی نکنید خیلی بهتر است.
ماسک را با آب رو به خنکی اما ولرم آب بکشید. بهتر است این کار را دو بار در هفته انجام دهید به خصوص قبل از خواب اگر از کرم‌های شب استفاده می کنید بهترین زمان مصرف این کرم ها بعد از آبکشی ماسک است.
اگر برای از بین بردن چین و چروک صورت خود به سراغ بوتاکس می روید بهتر است این ماسک خانگی را برای از بین بردن چین و چروک صورتتان امتحان کنید.
تهیه ماسک بوتاکس صورت
• نصف قاشق چای خوری روغن نارگیل
• یک عدد سفیده تخم مرغ
• نصف قاشق چای خوری آب لیمو
طرز تهیه ماسک بوتاکس صورت
برای تهیه ماسک بوتاکس به روش خانگی در منزل باید ابتدا سفیده تخم مرغ را خوب هم بزنید. در نهایت آب لیمو و روغن نارگیل را به تخم مرغ هم زده شده اضافه کنید و با هم مخلوط کنید.
روش استفاده از ماسک بوتاکس صورت: ابتدا قبل از استفاده از ماسک بوتاکس صورت، شما باید صورتتان را با آب گرم و یک شوینده ملایم مثل شامپو بچه خوب بشویید و سپس با حوله خشک کنید. سپس مخلوط ماسک را با انگشت به صورتتان بزنید و به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید.
بعد اجازه دهید ماسک به مدت یک ربع روی صورتتان بماند و در نهایت می توانید پوستتان را با آب و چای بابونه سرد شده شستشو دهید. البته می توانید از آب به تنهایی هم برای شستن صورتتان استفاده کنید. بعد از شستن صورتتان شاهد این خواهید بود که تمام جوش و لک ها و همچنین چین و چروک های پوستتان محو شده است. این ماسک زیبایی و جوانی خاصی را به پوست صورت شما می بخشد. برای اینکه تاثیرات این ماسک بر روی صورتتان به صورت دائمی باشد بهتر است که این کار را برای مدتی تکرار کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/130144/ماسک-بوتاکس-خانگی
بستن   چاپ