آریا جوان
دلیل غیبت امیرعلی دانایی در «ستاره‌ساز»
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 17:09:41
آریا جوان -
دلیل غیبت امیرعلی دانایی در «ستاره‌ساز»
٧١٧
٠
مهر / امیرعلی دانایی از مجریان برنامه «ستاره‌ساز» در خصوص غیبتش در قسمت‌های اخیر این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.
امیرعلی دانایی یکی از مجریان برنامه تلویزیونی «ستاره‌ساز» در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص غیبتش در چند نوبت اخیر این برنامه گفت: من مثل دیگر عوامل، قاعدتاً می‌بایست براساس آفیش در محل ضبط برنامه حاضر شوم و طبیعی است اگر در لیست آفیش روزانه حضور نداشته باشم، قطعاً در محل تصویربرداری نیز حاضر نخواهم شد. ضمن اینکه بنده در تمام مدت قراردادم، استندبای آماده حضور در پروژه هستم و می‌بایست براساس نظر تیم تهیه و تولید در لوکیشن برنامه حاضر شوم.
وی درباره اینکه حضورش در برنامه «ستاره ساز» با کیفیت مطلوبی همراه نبود، بیان کرد: برنامه «ستاره ساز» ایده و طرحی از من و مهدی مهدوی‌کیا بود که در نهایت با دوستان مطرح شد اما اتفاقی را که هم‌اکنون روی آنتن می‌بینید با ایده‌آل‌های من بسیار فاصله دارد. من بازیگر سینما هستم و قاعدتاً تمام تمرکزم را در حوزه فیلم و سریال می‌گذارم اما علاقه من به فوتبال و سبقه‌ای که در این رشته ورزشی دارم باعث شد با ایده‌ها و طرح‌های جذابی پا به این برنامه بگذارم.
انگیزه‌هایم را از دست دادم
این بازیگر سینما اضافه کرد: من سعی کردم از ابتدا با گروه همراه باشم. در تمام جلسات به عنوان یکی از ارکان برنامه حضور داشته باشم، نظراتم را با تیم تهیه و تولید مطرح کنم و بر اساس آیتم‌های قراردادم در حوزه‌های مختلف تخصصی نیز مشاوره داشته باشم اما بعد از آنکه دیدم دوستان بخش‌هایی از کار مرا در تدوین روی آنتن بریده‌اند و فرصت طرح ایده‌های من وجود ندارد خوسته یا ناخواسته انگیزه‌هایم را از دست دادم.
افت انگیزه و هیجان در من باعث نشد که از قراردادم و نظم موردنیاز برای حضور در این برنامه کاسته شود چرا که به هر حال من به‌عنوان یک آرتیست که البته در اینجا به‌عنوان یک مجری قرار بود روی آنتن بروم می‌بایست از آبروی حرفه‌ای خودم دفاع می‌کردم وی با اشاره به ادامه همکاری خود با عوامل برنامه یادآور شد: این افت انگیزه و هیجان در من باعث نشد که از قراردادم و نظم موردنیاز برای حضور در این برنامه کاسته شود چرا که به هر حال من به‌عنوان یک آرتیست که البته در اینجا به‌عنوان یک مجری قرار بود روی آنتن بروم می‌بایست از آبروی حرفه‌ای خودم دفاع می‌کردم هر چند به تشخیص دوستان روی آنتن این فرصت از من سلب می‌شد.
دانایی در ادامه گفت: تمام خانواده فوتبال مرا می‌شناسند و با خلقیات روحی و روانی من در بحث ورزش فوتبال آشنا هستند می‌دانند برای برنامه «ستاره ساز» چه ایده‌های جذاب و بکری داشتم. من به دنبال یک سبک متفاوت از اجرا بودم و در پی این بودم که با ادبیاتی متفاوت با آنچه می‌بینید اجرای این برنامه را در کنار دوستان کارشناس تجربه کنم اما مگر می‌شود در هر شرایطی تو به ایده‌آلت برسی.
بازیگر فیلم‌های «آپاندیس» و «انزوا» که این روزها بازی در سریال «خواب زده» سیروس مقدم را تجربه می‌کند، در خصوص همکاری‌اش با برنامه «ستاره‌ساز» ادامه داد: شاید گله‌های من یک بحث تخصصی باشد اما به لحاظ حرفه‌ای من می‌بایست بر اساس مفاد قراردام در کنار این پروژه باشم و هستم. بی‌شک هر برنامه‌ای که نتواند از تمام داشته‌هایش بهترین استفاده را ببرد، خودش ضرر می‌کند. اگر چه من به لحاظ روحی و روانی از این مسئله لطمه خوردم و در بسیاری از لحظات می‌دانستم که می‌توانم بیش از آنچه از من می‌خواهند ارائه دهم اما با رفتاری کاملاً حرفه‌ای طبق نظر کارگردان و عوامل پروژه عمل کردم.
تا پایان قرارداد در کنار گروه هستم
دانایی گفت: دو هفته اخیر من از سوی عوامل برنامه آفیش نشدم و در انتظار این هستم که با انرژی کامل کارم را ادامه دهم. قطعاً تا پایان مدت زمان قرارداد و فصل‌های مختلف این برنامه مجبور هستم بر اساس قراردادم در استندبای برنامه باشم اما در قرارداد من اینگونه ذکر شده است که حتی اگر جلو دوربین نباشم در پشت صحنه با پروژه همکاری کنم چراکه ایده ابتدایی طرح برنامه را من ارائه کردم.
وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم برنامه با همین انرژی و جذابیت ادامه پیدا کند و مخاطبانش تا پایان با این پروژه همراه باشند. همه هدف ما معرفی چهره‌های مستعد فوتبالی از سراسر کشور است و من مطمئن هستم این برنامه و برنامه‌هایی شبیه به این می‌توانند نقش مهمی در ارتقای خلاقیت نوجوانان ایرانی در حوزه‌های مختلف باشند. «ستاره ساز» فرصتی است تا افراد مستعد رشته فوتبال بتوانند خودشان را نشان بدهند و محکی جدی باشد برای آنها در مسیر حرفه‌ایشان.

http://www.javanannews.ir/fa/News/130175/دلیل-غیبت-امیرعلی-دانایی-در-«ستاره‌ساز»
بستن   چاپ