آریا جوان
فرهنگ کیشوندی در خدمت محیط زیست/ پاکسازی سواحل کیش به مناسبت روز جهانی زمین پاک
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 14:11:23
آریا جوان - برنامه پاکسازی طبیعت با مشارکت کیشوندان و گردشگران و سازمان مردم نهاد" 18 بهشت"در روز جهانی زمین پاک، یکشنبه 2 اردیبهشت‌ در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت دوم اردیبهشت روز جهانی زمین پاک، همایش مردمی پاکسازی زمین با هماهنگی های انجام شده توسط اداره محیط زیست سازمان و با حضور سازمان مردم نهاد" 18 بهشت"، کیشوندان، نمایندگان معاونت گردشگری و مرکز توسعه سلامت کیش و حمایت و همراهی شرکت گشت و‌گذار آسان کیش در سواحل جزیره کیش برگزار شد.ب
ر اساس این گزارش سازمان مردم نهاد" 18 بهشت" تا کنون در قالب جشنواره تعالی ایران پاک به اجرای بالغ بر 500 برنامه پاکسازی زمین در نقاط مختلف کشور پرداخته است و از 31 فروردین تا 4 اردیبهشت بیش از 40 نفر از اعضای آن در قالب برنامه "هزارگان در سرزمین جنوبگان" به جزیره کیش سفر و در طی مدت اقامت در جزیره کیش، نسبت به پاکسازی نقاط مختلف این جزیره برنامه ریزی و اقدام کرده اند.
گفتنی است روز جهانی زمین پاک یکی از رویدادهای مهم جهانی به شمار می‌رود که هر ساله در تمام کشورها برای ارتقاء آگاهی و آموزش در مورد مسایل زیست‌ محیطی و ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین برگزار می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1305947/فرهنگ-کیشوندی-در-خدمت-محیط-زیست--پاکسازی-سواحل-کیش-به-مناسبت-روز-جهانی-زمین-پاک
بستن   چاپ