آریا جوان
فواید و مضرات سشوار برای مو
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 - 09:36:54
آریا جوان - خراسان / پاسخ به پرسش‌هایی درباره سشوار و این که آیا استفاده از آن مفید است یا مضر و چگونه ضرر آن را کمتر کنیم
بیشتر افراد برای خشک کردن و حالت دادن موهای خود از سشوار استفاده می‌کنند. عده‌ای هم فقط وقتی به آرایشگاه می‌روند، آرایشگر موهایشان را سشوار می‌کشد و بقیه سال دست به سشوار نمی‌زنند. در این مطلب مزایا و معایب استفاده از سشوار برای سلامت مو را بررسی و در ادامه 3 راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار بیان کرده‌ایم.
معایب استفاده از سشوار
با مزایای استفاده از سشوار آشنا هستیم. از خشک کردن مو در سرما یا قبل از خواب گرفته تا باز کردن فر و گره آن، زیبایی ظاهر، حالت‌دهی آسان، پرپشت نشان دادن مو و... اما بد نیست معایب آن را هم بررسی کنیم.
آسیب زدن به بافت و ساختار مو| استفاده از سشوار باعث می‌شود موها خشک و آسیب‌پذیر شود. اگر می‌خواهید موهای شما ساختار نرم و سالم خود را حفظ کند، در استفاده از سشوار زیاده‌روی نکنید. علاوه‌ بر ‌این باید مراقب باشید که از دمای بالای آن استفاده نکنید و همیشه با دمای پایین‌تر کار کنید. ظاهر نرم و براقی که بعد از سشوار کشیدن می‌بینید موقتی و ظاهری است. دمای بالای سشوار موها را خشک می‌کند و در طولانی ‌مدت، موهای شما نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1306337/فواید-و-مضرات-سشوار-برای-مو
بستن   چاپ