آریا جوان
با حضور معاون ساماندهی امور جوانان
خانه جوان قزوین افتتاح شد
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 3:25:55 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه زاهدی استاندار قزوین خانه جوان این استان را افتتاح کرد .

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ،
در آیینی با حضور محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، زاهدی استاندار قزوین و همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، نخستین خانه جوان قزوین افتتاح و راه اندازی شد.
این خانه با 600 متر مربع مساحت و صرف سه میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری به عنوان خانه جوان استان تجهیز و تعمیر شده است.
این خانه با هدف استفاده سازمان های مردم نهاد جوانان استان،ارائه طرح ها،برنامه ها و برگزاری نشست های آنان و به عنوان اتاق فکر جوانان استان قزوین ایجاد و راه اندازی شده است.
طرح مباحث علمی،فرهنگی و پژوهشی، برنامه ریزی برای مدیریت و تولید محتوا در فضای مجازی، پیش بینی برنامه در راستای نشاط اجتماعی و اوقات فراغت جوانان از دیگر اهداف راه اندازی این خانه است.
به گفته مسئولان استانی، خانه جوانان در دیگر شهرستان های استان نیز به زودی راه اندازی می شود و در آینده ای نزدیک ساختمان مستقل خانه جوانان نیز احداث و بهره برداری خواهد شد.
دیدار و گفت و گو با زاهدی استاندار قزوین ، نشست صمیمی با دبیران سمن های جوانان استان و حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان با ریاست استاندار قزوین از دیگر برنامه های سفر یکروزه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشورمان به قزوین است

http://www.javanannews.ir/fa/News/13084/خانه-جوان--قزوین--افتتاح-شد
بستن   چاپ