آریا جوان
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در قزوین :
دولت جوانان را یار خود می داند
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 4:25:38 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در قزوین با بیان اینکه دولت جوانان را یار خود می داند، گفت: سمن های حوزه جوان می توانند در بسیاری از امور دولت را کمک کنند و بازوی قوه مجریه باشند.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه در آیین افتتاح خانه جوان استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: امیداوریم تا پایان امسال این خانه علاوه بر شهرهای بزرگ در سطح دیگر شهرها و شهرستان ها نیز راه اندازی شود.
وی، هدف دولت از راه اندازی این خانه ها را ایجاد مکان هایی برای همفکری جوانان ، ساماندهی تشکل های مرتبط با امور این قشر و هماهنگی با سایر نهادهای استانی برای پیگیری نیازها و خواسته های افراد جوان دانست.
تندگویان با بیان اینکه دولت جوانان را یار خود می داند،اضافه کرد: سمن های حوزه جوان می توانند در بسیاری از امور دولت را کمک کنند و بازوی قوه مجریه باشند.
این مسئول به تشریح وظایف معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان پرداخت و گفت: ساماندهی امور مربوط به حوزه اشتغال و مسکن و پیگیری دیگر مطالبه های این قشر از دستگاه های اجرایی از مهم ترین وظایف این معاونت است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13094/دولت--جوانان--را-یار-خود-می-داند
بستن   چاپ