آریا جوان
علایی مقدم: پیگیر راه اندازی خانه جوان در شهرستان های قزوین هستیم
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 4:25:50 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشورمان برگزار شد؛ گفت: علاوه بر قزوین که شاهد راه اندازی خانه جوان آن بودیم، ایجاد این خانه در سطح شهرستان های استان را نیز دنبال می کنیم.

عباس علائی مقدم روز چهارشنبه در پنجمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که با حضور محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان ، حبیبی معاون توسعه امور اقتصادی و مرادی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: خانه جوان استان را امروز افتتاح و بهره برداری کردیم و به زودی با تخصیص اعتبار لازم، احداث خانه جوان در شهرستان ها را نیز دنبال خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: برای احداث خانه جوان در شهرستان ها مشکلی نداریم و در مرکز استان نیز تاکنون 2 فضا برای احداث خانه جوان به عنوان جایگزین مکان فعلی پیشنهاد شده که باید مورد بررسی قرار گیرد.
علائی مقدم با اشاره به رشد سمن های جوان در قزوین طی سال های اخیر، ادامه داد: برای هر پنج هزار نفر یک سازمان مردم نهاد تعریف شده و در استان ما از 15 سازمان مردم نهاد به 60 سازمان رسیده ایم و تا پایان سال به 80 سمن خواهیم رسید.
وی اضافه کرد:این سمن ها که اکنون تعداد آنها چشمگیر و قابل توجه شده است را در سالهای آینده از لحاظ کیفیت نیز مورد توجه قرار می دهیم تا شاهد رشد کمی و کیفی این سازمان ها باشیم.
علائی مقدم بر برنامه ریزی برای ایجاد سمن ها در سطح شهرستان ها تاکید کرد و گفت: تمرکز این سمن ها در مرکز استان از نقاط ضعف است بنابراین باید در روستاها و شهرستان ها نیز شاهد فعالیت سازمان های مردم نهاد باشیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین ادامه داد: در مصوبات ساماندهی جوانان رشد 100 درصدی داشته ایم که 60 درصد آنها اجرا و پیاده شده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:استان قزوین پایلوت طرح ملی به سوی آینده است که در آن جوانان در فضاهای مختلف شغلی، علمی و ورزش ی حضور می یابند و با علاقه مندی ها و مشاغل آینده خود آشنا می شوند.
علائی مقدم افزود: آشنا شدن نو جوانان با مشاغل برای آینده سازی و حضور جوانان در مدیریت جامعه در آینده نقش بسیار موثری ایفا می کند بنابراین نباید اهمیت این طرح نادیده گرفته شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13099/علایی-مقدم--پیگیر-راه-اندازی-خانه-جوان-در-شهرستان-های--قزوین--هستیم
بستن   چاپ