آریا جوان
سال نو میلادی‌‌‌‌‌ 2020 را همراه با خانواده و در کانادا جشن بگیرید
شنبه 25 خرداد 1398 - 09:46:44
آریا جوان -
سال نو میلادی‌‌‌‌‌ 2020 را همراه با خانواده و در کانادا جشن بگیرید
٨٧١
٠
رپرتاژ آگهی/مشورت با افراد متخصص و با تجربه در هر مرحله‌ای از زندگی، می‌تواند بسیار کارگشا و موثر باشد. از تعیین رشته تحصیلی در سنین پایین‌ گرفته تا انتخاب دانشگاه مورد علاقه، یافتن کار مناسب، تشکیل خانواده و غیره نمونه‌های بارزی از تصمیم‌گیری می‌باشند که مطمئنا همگی ما در طول زندگیمان با آن‌ها برخورد داشته‌ایم و جهت اخذ بهترین تصمیم ممکن، با مشاوران با تجربه همفکری نموده‌ایم.
موضوع مهاجرت به یک کشور نیز، از جمله تصمیمات بسیار مهم زندگی یک شخص و یا یک خانواده به شمار می‌رود و بدون تردید عدم مشورت با متخصصان با تجربه در این زمینه سبب بوجود آمدن دوگانگی‌هایی در نحوه تصمیم‌گیری نهایی شما می‌شود. مهاجرت به کانادا نیز به واسطه وجود پیچیدگی‌های گوناگون و ارتباطات نه چندان دوستانه میان ایران و کانادا، از جمله تصمیماتی است که به منظور دست‌یابی به موفقیت، مستلزم استفاده و بهره‌مندی از یک وکیل مهاجرتی می‌باشد.
در ردایو وکالت هدف ما جلب رضایت تمام هموطنانی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، از این رو با گردآوری تیم مجربی از کارشناسان و وکلای ایرانی-کانادایی سعی نموده‌ایم تا اطلاعات کاملا دقیق و درستی را در اختیار شما قرار دهیم تا در حد امکان از به وجود آمدن مشکلات ناخواسته در فرآیند مهاجرت شما جلوگیری کنیم.
اگر پیش‌تر اقدام به اخذ ویزای کانادا نموده و ریجکت شده‌اید.
اگر تمایل به مهاجرت و اخذ اقامت کانادا را دارید.
و یا اگر قصد سفر به صورت توریستی و یا تجاری در کانادا را دارید
رادیو وکالت با ارائه مشاوره و بررسی شرایطتان به صورت کاملا رایگان، سعی در نزدیک نمودن شما به اهدافتان دارد. لازم به ذکر است کلیه مراحل انگشت نگاری در سفارت کانادا و سفر به ترکیه را مهمان ما خواهید بود.
مشورت با بزرگان شرط عقل است، منظر تماس شما بزرگواران هستیم.
تلفن تماس: 88705123-021
اینستاگرام: Legalholding
تلگرام: Legalholding @ /

http://www.javanannews.ir/fa/News/131416/سال-نو-میلادی‌‌‌‌‌-2020-را-همراه-با-خانواده-و-در-کانادا-جشن-بگیرید
بستن   چاپ