آریا جوان
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به زاهدان سفر کرد
شنبه 25 خرداد 1398 - 15:50:10
آریا جوان - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وارد استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان ،ر وز گذشته ، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه ،با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان وارد زاهدان شد و در بدو ورود به شهرستان مرزی میرجاوه سفر کرد و از استادیوم فوتبال 1000 نفری و همچنین سالن چند منظوره ورزشی، مجموعه ورزشی شهید باب الدین ریگی پناه این شهرستان مرزی بازدید کردند.
در این بازدید کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه صالح زهی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل، ارباب زهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میرجاوه و جمعی از مسئولین ایشان را همراهی می‌کردند ، در خصوص تسریع در روند تکمیل پروژه های ورزشی با پیمانکار دیدار و بحث و تبادل نظر کردند.
گفتنی است؛ مهم ترین برنامه های سفر مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان و تیم همراه به استان بدین شرح اعلام شده است.
بازدید از پروژه بزرگ استادیوم فوتبال 1000 نفری و سالن چند منظوره ورزشی شهرستان مرزی میرجاوه
دیدار با مهندس مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان در خصوص برنامه ریزی برای طرح های نیمه تمام ورزشی استان
دیدار با مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان استان
بازدید از پروژه ملی سالن چند منظوره ورزشی 4500 نفری دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان

http://www.javanannews.ir/fa/News/131508/مدیرعامل-شرکت-توسعه-و-نگهداری-اماکن-ورزشی-کشور-به-زاهدان-سفر-کرد
بستن   چاپ