آریا جوان
محمد عزیزی: عملکرد وزارت ورزش و جوانان در تعیین تکلیف بدهی دو دهه اخیر سرخآبی ها درخشان است
شنبه 20 آبان 1396 - 12:27:48 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت ورزش و جوانان در تعیین تکلیف بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را درخشان توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد عزیزی در گفت و گو با پایگاه خبری این وزارتخانه در خصوص مشکلات به وجود آمده در باره بدهی های دو باشگاه بزرگ پایتخت گفت: مدیران قبلی این دو باشگاه با خریدهای میلیاردی و ترکاندن بمب در بازار نقل و انتقالان برای خود شهرت و محبوبیت خریدند و اکنون که چنین مشکلات بزرگی بر جای مانده و بدهی ها انباشته شده است چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی که پولی در بساط نبود قراردادهای میلیاردی چه معنایی داشت؟ نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاسف اصلی اینجاست که مدیران سابق این دو باشگاه به جای انجام کار اصولی مطابق خواسته های کنفدراسیون آسیا فقط به دنبال مثبت نشان دادن تراز مالیاتی استقلال و پرسپولیس بوده اند. جالب تر این است در حالی که این دو باشگاه باشگاه زیان ده بوده اند فقط روی کاغذ وضعیت را آنگونه که باید مثبت نشان می دادند و اکنون باید پاسخگو باشند. عزیزی در خصوص نقش وزارت ورزش و جوانان در مدیریت این بحران گفت: تا همینجا هم اگر کار به جاهای باریک نکشیده است به ورود به موقع وزارت ورزش است که بدهی ها را تعیین تکلیف کرده است. بخشی از این بدهی ها پرداخت شده، بخشی را تقسیط کرده و مقادیری دیگر را از شاکیان رضایت و تخفیف گرفته اند. اما از این به بعد باید این روند نظام مند شود و یک بار برای همیشه این موضوع ریشه ای حل شود. خوشبختانه با موافقت مسئولان مقرر شد مجدد 6 ماه دیگر به دو باشگاه ورزش ی مهلت داده شود تا بتوان در آینده‌ای نزدیک مشکل آنها را رفع کرد. وی در پایان افزود: اگرچه من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی موضوع بدهکاری های به وجود آمده مالیاتی سرخابی ها را پیگیری خواهیم کرد اما لازم است با افرادی که در گذشته با سهل انگاری و بی تدبیری باعث بروز این مشکلات شده اند برخورد جدی شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13153/محمد-عزیزی--عملکرد-وزارت--ورزش--و-جوانان-در-تعیین-تکلیف-بدهی-دو-دهه-اخیر-سرخآبی-ها-درخشان-است
بستن   چاپ