آریا جوان
در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان
دکتر سلطانی فر: جوانان نزد رییس جمهور جایگاه ویژه ای دارند/ توجه به امور فرهنگی شاخص ارزیابی روسای فدراسیون هاست
شنبه 20 آبان 1396 - 8:20:37 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان در صد و چهل و هفتمین نشست هفتگی شورای معاونین این وزارتخانه با تاکید به انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش های فرهنگی و اخلاقی در محیط های ورزشی گفت این موضوع یکی از شاخص های مهم ارزیابی روسای فدراسیون ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در این جلسه با تاکید به حفظ ارزش های اخلاقی در محیط های ورزشی گفت: تمام روسای فدراسیون های ورزشی با هماهنگی معاونت فرهنگی ملزم به انجام اقدامات لازم برای حفظ و حراست از ارزش های فرهنگی و اخلاقی در کلیه اماکن مرتبط اعم از اردوهای ورزشی، فضای مسابقات و سالن های ورزشی هستند که این موضوع یکی از شاخص های مهم ارزیابی روسای فدراسیون ها است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: در کنترل فضای فرهنگی و اهتمام به مسائل اخلاقی هم معاونت فرهنگی، هم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و هم معاونت توسعه ورزش بانوان مسئولیت جدی دارند و انتظار دارم از شخصیت و هویت قهرمانان ملی و تماشاگران به عنوان سرمایه های ملی که در اردوها و مسابقات هستند به خوبی حفاظت و حراست شود
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تدوین آیین نامه کمیته صیانت از ارزش های اخلاقی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در کمیته تربیت بدنی شورای انقلاب فرهنگی گفت : این کمیته با مشارکت نهادهای مسئول اعم از قوه قضاییه ، نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی و مدیران و معاونان وزارت ورزش و جوانان بزودی تشکیل می شود و همه ما مسئول حفظ فضای فرهنگی و حریم اخلاقی در ورزش کشور هستیم .
دکتر سلطانی فر در خصوص تقویت خانه های جوان گفت: این خانه ها هدیه دولت تدبیر و امید برای تجمع جوانان و پرکردن اوقات فراغت آنها به نحو شایسته و مطلوب است. جوانان نزد رییس جمهور جایگاه ویژه ای دارند و تاکید من به همه معاونان وزارت ورزش و جوانان پیگیری نیاز های این بخش است.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: خانه های جوان قابلیت خوبی در بالا بردن مشارکت های اجتماعی و حتی سیاسی جوانان دارد و از برنامه های اصلی من در سفرهای استانی دیدار با جوانان سمن ها و بازدید یا افتتاح خانه های جوان است.
وزیر ورزش و جوانان با اعلام اینکه اکنون حدود 50 خانه جوان در سراسر کشور داریم گفت: در ابتدای دولت یازدهم ما هیچ خانه جوان فعال و کارامدی نداشتیم ولی در دولت تدبیر و امید و با تاکید آقای رییس جمهور توانستیم از محل اعتبارات وزارتخانه و استانی خانه های جوان را که مورد درخواست جوانان استان ها بود راه اندازی و تقویت کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13169/دکتر-سلطانی-فر--جوانان-نزد-رییس-جمهور-جایگاه-ویژه-ای-دارند--توجه-به-امور-فرهنگی-شاخص-ارزیابی-روسای-فدراسیون-هاست
بستن   چاپ