آریا جوان
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس: در جریان بدهی سرخابی ها برخورد سلطانی فر عقلایی بود
يکشنبه 21 آبان 1396 - 12:19:51 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ورود وزیر ورزش و جوانان به موضوع بدهی های مالیاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را جلوگیری از بحرانی بزرگ عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده مجلس از برخوردهای عقلایی دکتر سلطانی فر تشکر می کنم.

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با تاکید به ساختارمند شدن باشگاه های ورزشی در همه زمینه ها، اظهار داشت: باید در این حوزه ساختارشکنی و شاخص های درستی را برای باشگاه ها تعریف کنیم تا با جابه جایی مدیریت ها این مواضع تغییری نکند.
نماینده مردم شبستر به حمایت مجلس شورای اسلامی از ورزش اشاره و خاطرنشان کرد: قانون مالیات بر درآمد و ارزش افزوده ای که شامل حال باشگاه ها می شود را باید اصلاح کنیم تا خدمات باشگاهی و ورزشی از این قانون معاف شوند.
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی فوتبال را رشته ای «اقتصاد رفتاری» دانست و گفت: باشگاه های فوتبال علاوه بر این که نقش فرهنگی، ورزشی و تفریحی دارند شاخه ای از اقتصاد در آن ها تعریف می شود. زیرشاخه های اقتصاد ورزش که به باشگاه ها وصل می شود زیرشاخه های بزرگ و وسیعی است که باید در کنار اقتصاد رفتاری در نظر گرفته شود.
وی در ادامه موضوع بدهی های مالیاتی سرخابی ها را مورد توجه قرار داد و افزود: ورود وزیر ورزش و جوانان به این قضیه جلوگیری از بحرانی بزرگ بود که با تدبیر رفع شد. من از همین جا به عنوان نماینده مجلس از برخوردهای عقلایی دکتر سلطانی فر تشکر می کنم.
آقاپور، ورزش به خصوص فوتبال را ویتامین جامعه خواند و از همه مسئولان ورزشی در جای جای کشور خواست تا با توجه به همه جنبه های این حوزه، جامعه را به سوی نشاط، سلامتی و رهایی از آسیب های اجتماعی سوق دهند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13188/عضو-کمیسیون-اقتصاد-مجلس--در-جریان-بدهی-سرخابی-ها-برخورد-سلطانی-فر-عقلایی-بود
بستن   چاپ