آریا جوان
قیمت جدید خودرو و موبایل در بازار
يکشنبه 26 خرداد 1398 - 00:30:12
آریا جوان -
قیمت جدید خودرو و موبایل در بازار
k ١٧٤
٠
رپرتاژ آگهی/روند نزولی قیمت خودرو و موبایل همچنان دارد. بسیاری از فعالان بازار معتقدند که هر چند حباب بازار به‌طور کامل تخلیه نشده اما کاهش قیمت‌ها فروشندگان زیادی را به بازار هدایت کرده است. طی دو هفته گذشته نرخ دلار به زیر 13 هزار تومان رسید که همین عامل بر کاهش قیمت خودرو و موبایل تاثیر زیادی داشته است. آخرین قیمت موبایل و خودرو و هر محصول دیگری از کولر و بخچال گرفته تا رب گوجه را می‌توانید در بین بیش از 1000 فروشنده در اپلیکیشن ترب مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده بازار را پیدا کنید.
دانلود نسخه اندروید ترب
دانلود نسخه ios ترب
برای مثال از این لینک قیمت گوشی سامسنونگ گلکسی A50 را در بیش از 30 فروشگاه می‌بینید.( عکس 1)

یکی از امکانات بسیار جالب ترب، نمودارهای زمانی قیمت محصولات در روزها و هفته‌های گذشته هست.به کمک این نمودارها می‌توانید کمترین قیمت و متوسط قیمت هر محصولی را در ماه‌های گذشته در بازار مشاهده کنید. در ترب علاوه بر قیمت 5 میلیون کالا، قیمت سکه و ارز را نیز می‌توانید در مراجع معتبر یکجا مقایسه کنید و از چک کردن سایت‌ها و کانال‌های متعدد بی نیاز شوید.
اگر قصد خرید کولر برای تابستان دارید ، قیمت کولر گازی را در بین فروشندگان در ترب مقایسه کنید و از ارزان‌ترین فروشنده خرید کنید.
از دسته‌بندی ترب نیز می‌توانید با انتخاب زیردسته، قیمت محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال قیمت ساعت هوشمند در بین فروشنده ها در ترب را از این لینک دسته بندی ساعت هوشمند می‌توانید ببینید.
قبل از خرید یا در حین خرید هر کالایی، قیمت آن را در ترب چک کنید تا از مناسب بودن قیمت فروشنده نسبت به صدها فروشگاه دیگر مطمئن شوید.
دانلود نسخه اندروید ترب
دانلود نسخه ios ترب /

http://www.javanannews.ir/fa/News/131941/قیمت-جدید-خودرو-و-موبایل-در-بازار
بستن   چاپ