آریا جوان
ابهام در نحوه تسویه حساب با برانکو
يکشنبه 26 خرداد 1398 - 11:44:21
آریا جوان -
ابهام در نحوه تسویه حساب با برانکو
k ٢.٥
٣
آخرین خبر / به گزارش فوتبالی؛ نحوه تسویه حساب پرسپولیس با برانکو هنوز مشخص نشده است.
در شرایطی که مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگوی تلویزیونی امروزش از صحبت باشگاه برانکو و پرداخت مطالبات سرمربی پرسپولیس تا 24 ساعت آینده خبر داده، اما دو خبرگزاری مدعی شدند که نحوه پرداخت این پول هنوز مشخص نشده است.
خبرگزاری تسنیم نوشته: باشگاه پرسپولیس در تماس با برانکو از او خواسته شماره حسابی که بتوان از طریق آن پول را انتقال دهند، معرفی کند یا اینکه خودش برای دریافت طلبش به ایران بیاید. برانکو هنوز پاسخ روشنی به این درخواست باشگاه پرسپولیس نداده است.
خبرگزاری مهر هم روایت دیگری از ماجرای پرداخت مطالبات برانکو دارد و نوشته: برانکو هفته گذشته شماره حساب یکی از نزدیکان خود در کرواسی را به باشگاه پرسپولیس ارائه کرد تا پول به این حساب واریز شود اما مشکلات مالی مربوط به انتقال پول مانع از انجام این موضوع شد. از این رو مسئولان باشگاه پرسپولیس با وکیل برانکو تماس گرفتند و ضمن بیان دشواری‌های پرداخت مالی از طریق بانکی به وی خواستار معرفی شخص مطمئن از سوی برانکو شدند تا پول را به صورت نقد به وی بدهند. سرمربی پرسپولیس که قسط اول قرارداد فصل گذشته خود را نیز به طور نقد در لابی یکی از هتل‌های تهران دریافت کرده بود تمایلی به دریافت این پول به صورت نقد نداشت اما حالا مجبور است شخص مطمئن خود را به باشگاه پرسپولیس بفرستد تا این پول را دریافت کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/132137/ابهام-در-نحوه-تسویه-حساب-با-برانکو
بستن   چاپ