آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان :
جامعه ورزش تمام قد در کنار زلزله زدگان است/ وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیر اقدامات برای کمک به مردم ایلام شد
دوشنبه 22 آبان 1396 - 9:24:38 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با ابراز تاسف از زلزله در استان های غربی کشور و تسلیت به بازماندگان حادثه دیده به ویژه در زلزله استان کرمانشاه گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان بصورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.

بهروز حیدرزاده در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از وقوع زلزله در استان های غربی کشور ابراز تاسف و با بازمندگان درگذشتگان زلزله در استان کرمانشاه همدردی کرد و اظهار داشت: تا این لحظه زلزله در استان ایلام تلفات نداشته و 64 نفر زخمی که خوشبختانه درمان شده اند اما پس از وقوع زلزله بین 150 تا 200 پس لرزه داشتیم ، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان همچنان بصورت صد در صد با ستاد بحران همکاری دارد و در کنار مردم هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: از ساعت 21:45 شب گذشته که زلزله به وقوع پیوست بلافاصله وارد ستاد بحران استان شدیم و از همان موقع اقدامات اساسی را انجام دادیم بطوریکه اماکن ورزش ی استان بویژه استادیوم ها در اختیار ستاد بحران قرار گرفت و چادرها برپا شد و مردم در چادر ها اسکان یافتند که همچنان ادامه دارد چرا که احتمال وقوع پس لرزه ها همچنان وجود دارد.
حیدرزاده ادامه داد:به جز بافت های فرسوده که خرابی هایی بدنبال داشته و موجب ویرانی شده است و باعث مجروح شدن 64 نفر از هم استانی ها شد ، خسارت جانی گزارش نشده است اما همچنان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بصورت صد در صد در کنار هموطنان عزیز قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که شخصا دستور پیگیری برای کمک به زلزله زدگان دادند ،تشکر می کنم . با دستور وزیر ورزش و جوانان بصورت صد در صد امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده ایم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13215/جامعه--ورزش--تمام-قد-در-کنار-زلزله-زدگان-است--وزیر--ورزش--و--جوانان--شخصا-پیگیر-اقدامات-برای-کمک-به-مردم--ایلام--شد
بستن   چاپ