آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه: اماکن ورزش ی استان برای اسکان زلزله زدگان آمادگی کامل دارند
دوشنبه 22 آبان 1396 - 9:40:01 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دستور دکتر سلطانی فر در خصوص اقدامات لازم برای کمک به زلزله زدگان بسیار دلگرم کننده بود و از دیشب تمامی اماکن ورزش ی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد.

ارسلان حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، ضمن تسلیت به ملت شریف ایران برای از دست دادن تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحین، گفت: دستور دکتر سلطانی فر در خصوص اقدامات لازم برای کمک به زلزله زدگان بسیار دلگرم کننده بود و ما را در اقدامات موثرتر و سریعتر مصمم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید به این نکته که تمامی اماکن ورزش ی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد، گفت: بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی خود را برای کمک به ستاد بحران اعلام کرد. و به همین منظور تمامی اماکن ورزش ی به خصوص زمین های چمن استان به منظور آرامش بیشتر مردم آماده و چادرهای اسکان برپا شده اند.
وی با بیان این که در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شده است، افزود: ادارات ورزش و جوانان این مناطق برای کمک به آسیب دیدگان در آماده باش کامل هستند.
شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 ، مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگای 7.3 ریشتر بود؛ تا کنون طبق گزارش ها 164 نفر از هموطنانمان بدنبال این زلزله جان باخته اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان ، تمامی اماکن ورزش ی مربوط به این اداره کل در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/13216/مدیرکل--ورزش--و--جوانان--استان-کرمانشاه--اماکن--ورزش-ی-استان-برای-اسکان-زلزله-زدگان-آمادگی-کامل-دارند
بستن   چاپ